Honorable Mentions and Top 3

söndag 9 januari 2011

En LO och så är jag sååå glad idag!!

(shorter English version at the end...)

Det är en rejält segdragen sjuka det här... Nu är jag nog mest matt för jag inte klarar av att äta eftersom det gör så ont i halsen. Hade ju hoppats kunna gå till jobbet imorgon men vi får se... Har sovit ruskit dåligt inatt också och pojkarna vaknade 4:30 och tyckte det var dags för Dora (som börjar 6:45 red anm) så då var jag lätt mör... Hoppas de sköter sig idag för det känns som att tålamodet inte direkt är på topp. Just nu är de dock lugna och fina... De leker att de lastar släpvagnen för att åka till fjällstugan och bygga... *lol* Like father like sons...

Hur som haver är jag glad idag för jag tog en sväng förbi Sketchy Colors och gissa vad!?!?!

Photobucket


Och inte nog med det - jag VANN!!! Har varit med massor med gånger i deras utmaning men har aldrig vunnit men så idag när jag verkligen behövde muntras upp så vann jag! *ouiiii - jag är så glad* Borde copycata Louise som brukar göra en "happydance" men jag är alldelens för matt... :-P


Sen tänkte jag passa på och visa en LO för er också när ni nu ändå har "släpat er hit"...



Det är storen och farfar sommaren 2008 innan lilleman föddes. Härlig kväll på en liten ö här utanför stán. Pappren är från härligt färgglada Echo Park.



Jag har försökt mig på vimplar...



Ska det vara vimplar så ska det.... Alfabeten kommer från Thickers och Bo Bunny. Minialfabetet minns jag inte... Har stämplat med en TH blomma i kanten av pappren flera gånger... Tyckte det såg ut som en sådan där liten bergsknalleblomma... Har dock lagt på lite mist först men det syns inte så bra på fotot.



Ha det gott mina vänner! Jag ska försöka orka mig ut i snöhögen med pojkarna idag. Vi har plusgrader så kanske kan vi kan bygga en snögubbe eller i alla fall en snölykta som kan lysa när maken kommer hem ikväll. Men det är synd om snön smälter tycker jag....


Ok, for a quick English version... ;-) I'm still not feeling all too well... But I'm happy anyways because I made top 4 on Sketchy Colors with my Mo Manning card in blue, white and silver. AND I also won the drawing of the price, which I've never done and it feels like a little encouragement when I'm not feeling so well... Hope you all are doing well this sunday! Hope to find the strenght to take my boys out and build a snowman or at least make snowballs... We have really warm weather here so the snow is unfortunately meelting...

13 kommentarer:

Nina sa...

Hei, igjen...
Nå har jeg vært så dårlig på å kommentere hos deg, at i dag skal jeg gjøre det bra igjen med to :)

Aldeles nydelig LO du har laget, flott bilde og knall fint med vimplene. Lekkert med den stemplede blomsten ♥

Håper formen blir bedre, ikke gøy å gå sånn og hangle!
Ha en fin søndag :)
Klem fra Nina.

Eva J sa...

Grattis grattis och du det kortet är verklilgen underbart, färgerna, färgläggningen och enkelt och snyggt dekorerat.
Kramar Eva

Eva J sa...

...hihi... jag igen glömde ju att säga att lo´n den går inte av för hackor den heller, Härlig sommarbild och mysigt med lite sommarbilder så man vet vilken härlig tid vi kommer till snart. Snygg detalj med flaggorna.
Kram

Maritha sa...

Vad tråkigt gumman att du inte är frisk än.....MEN SÅ GALET ROLIGT ATT DU GICK OCH VANN EN UTMANING!!! Grattiskramar i massor till dej!!
den här LO är ju bara UNDERBART gjord,älskar dessa vimplar,och vadå försöka dej på???? du är ju en mästare på allt ju,jösses så fint det blev!

4.30....det är ju mitt i natten och jag skulle dö om jag ens försökte kliva upp då,men så är ju mina barn uppe till 02-03 istället och sover till 13-14 på dagarna....tur skolan börjar snart igen så kanske dom 2 som fortf går i skolan vänder lite på dygnet igen!! =)
Ha en skön söndag lilla sjukligen och har jag sagt iår att jag är så glad jag har dej som bloggvän?? INTE? Då kan jag meddela nu att SÅ ÄR DET!!!!
Kram kram kram

Ida H sa...

Å är du krasslig! Stackare, hoppas att du piggar på dig snart!
Grattis till segern...du har alltid en himla tur va! Så roligt & det är sådana här dagar som man ska få glada överraskningar.
Kram gumman!

Ingrid sa...

GRATULERER med velfortjent seier! LOen din er knall fin! God bedring!
Klem
Ingrid

annkan sa...

Grattis! Jag SA ju att det där kortet är kanonfint. ;-)
Fin lo också.

Pernilla/Trollwing sa...

GRATTIS tjejen!! Så himla välförtjänt!!! Det blå kortet med den fantastiskt färglagda, galet söta Mo Manning killen är nästan föööör snyggt! Hurra för dig:)

Ljuvlig somrig LO du skapat, du är så duktig och kan så olika saker, jag är avis! Tycker mest jag gör samma, sammma hela tiden.. Får rycka upp mig och komma i scrapform snart igen tror jag, inspirationen har smitit ett tag tyvärr bara..

Stor kram och krya på er!!

mhlcards sa...

Dubbel grattis!!! Kortet var ljuvligt och sen behövdes det ju bara lite tur :)

Krya på dig vännen!

Kram Mari

*Vicki* sa...

Oh girl!! This is such a wonderful layout!! I love your fun banner criss-cross!! Beautiful colors and wonderful photos!! TFS! HUGS

Louise sa...

Ha,ha,ha!!
Vet du darling?? Jag gör en happydance åt dig för jag är i alla fall lika lycklig som du för din vinst!
Så härliga nyheter!
Din lo är supersnygg, jag gillar verkligen mönsterpappret som du byggt upp hela lo:n på :) Och så snygg rubrik och ett helt foto som kärleken bara beamar ur :)
Älskar vimplarna!
Kram och stort grattis

Randi Th. sa...

Nydelig LO! Så flink du er!
Jeg har som et nyttårsløfte å lage noen LO'er igjen. Får se om det blir noe av....
Ha en flott dag!
-klem-

Pia sa...

gtulerer det er også et super flot layout, flot med farverne og de nydelige vimpler. Du må have en god dag
knus Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails