Honorable Mentions and Top 3

torsdag 13 januari 2011

En liten pojke fyller 4 år... / A little boy turns 4 years old....

Ja, så är! Min stora lilla kille och äldsta son fyller 4 år nästa vecka! Hur hamnade vi här? Känns som om det var igår han låg i vagnen och jag gick backe upp och backe ner så han skulle sova.... Så klart har jag gjort ett kort till honom och det råkar passa in på utmaningarna hos Just Magnolia (Anything goes with buttons) och den härliga skissen är från Sketch Saturday.

Yepps, it's true! My big little boy and eldest son is turning 4 years old next week! How did we get here?? Feels like only yesterday that I walked for hours to get him to sleep... Of course i made a card for him and it just to happens that it fits the challenges at Just Magnolia (Anything goes with buttons) and the gorgeous sketch is from Sketch Saturday.



Motivet från hÄnglar har jag lånat från Åsa - tack!!

I've borrowed the image from hAnglar from Åsa - thank's!



Jag försöker fortfarande återhämta mig från influensan (eller vad det nu var) men det tar en evighet... Är tillbaka på jobbet med orkar inte riktigt heldagar än! *suck*

I'm still trying to recover from my case of the flu but it's taking forever! I'm back at work but very tired and can't really cope for a full day so I go home a bit early instead...

Hope you are all doing terrific and super thank's for all sweet comments you leave- they warm my heart!!



Summary:

Image: hÄnlgar och stÄnglar
Colors: Distress Refils
Papers: Maja Design
Embellis: buttons, string, metal corner, glossy accent on the water and on the "4", distressed edges
Sentiment: Inkywings

10 kommentarer:

Frida sa...

Jättefint kort (som vanligt)
Blir alltid så sugen på att scrappa när jag ser dina underbara kort! =)
Kram Frida

Jilli sa...

I love the image, he's perfectly coloured. Great papers and colour combination. Gorgeous card and very fitting for a 4 yr old. Thanks for joining in the fun this week at Sketch Saturday. Hugs Jillix

Maritha sa...

Åhhh va gulligt kort,det är så himla fin stämpel det där och du har målat den så himlans fint hjärtat!! Härligt med en 4 åring,det va längesen jag hade nån sån liten,men nu har jag ju blivit faster så nu har jag ialaf en liten 2 månaders att gosa me! =) (mina är ju som inte så gossjuka längre)
Fick lite nya stämplar idag fr Magnolia,ska se om inte helgen kan ge lite pysseltid,fast jag håller på att bli sjuk så vi får se hur det går...
Hoppas du frisknar till ännu mer nu vännen liten!!
Kramen kramen

Eva J sa...

Underbart som vanligt, din färgläggning är grymt snygg. Visst är det skrämmande att tiden går så fort, barnen blir stora så fort. Hoppas din lille kille får en härlig födelsedag, kortet kommer han att gilla det är jag säker på.
Krya på dig vännen, inget vidare att vara sjuk.
Kraaaaaaaaam

Nina sa...

Heisann og hoppsann :)

Utrolig nydelig kort du har laget. En herlig hÃngel gutt som er perfekt malt og knallbra løsning på skissen!! Du er duktig :)

Ha en fin kveld og god bedring!!
Stor klem fra Nina.

PS: Noe jeg har tenkt på lenge og glemmer å spørre om; har du profil på facebook?

Louise sa...

Åh...vad jag gillar det här!! hÄngla killen är underbar, han ser liksom precis ut som 4 ;) Ha,ha,ha! Dessutom har du målat han så snyggt! Love it!
Och det där mönsterpappret med päronen är bara såååå läckert, älskar Maja! ;)
Kram

Kathy sa...

Oh I just love this card!! That paper is so cute and the colors are fabulous!! These images are so sweet as well! Thanks so much for joining us at the challenge!
:)Kathy

Anne-Lie Ekebjär sa...

Härligt kort, passar bra till honom
han kommer att bli jätteglad.
Krya på dig.
KraMa

Evelyn C sa...

What a lovely card, lovely image and coloured perfectly. Hope you are feeling better x

*Vicki* sa...

Oh now this is just precious hun!! I so love your color choices and the fabulous layout!! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails