Honorable Mentions and Top 3

torsdag 20 januari 2011

DT Scrappekammeret: Färgutmaning!

Japp, idag är det dags för en ny utmaning hos Scrappekammeret och det är en färgutmaning denna gång: Använd vitt och en färg till! Jag har tagit i och faktiskt gjort en LO till denna utmaning....



Det är min äldsta son på bilden och korven... Ja, det är en "Goding" så klart! Finns ingen annan korvsort i denna familj... :-D Som ni ser har jag valt färger blått till det vita...

Jag har kladdat med distresser, stämplat och dekorerat med en massa blommor, band och annat... Allt i blått och vitt.... Pappren är från Bo Bunny liksom tagen som är instucken bakom pappren... Glömde fota den men det står "a taste of winter" på den så jag tyckte den passade...



Rubriken är ganska talande i sig så jag har inte använt någon journaling faktiskt... Alfabeten kommer från Bo Bunny, Thickers och det lilla blå är från ???... ;-) Textstämpeln är från Kortmakaren och snöstjärnan från Reprint. Kalendern är från Hobby och Hantverk.




Så skutta nu raskt in till Scrappekammeret och titta på vad mina otroligt talangfulla DT-kollegor har hittat på och när du ändå håller på... låt dig inspireras och var med och ha kul du också!!

9 kommentarer:

Louise sa...

Hej gumman! :D
Ha,ha,ha! Godingar?? Från Solbergs månne? :o Du vet att min älskade man kommer från världsmetropolen Huddik va? Han är helt FRÄLST i Solbergs godingar och när vi hälsar på svärmor står kylväskan laddad i bagaget. Med hem åker nämligen en ganska stor ranson!! :D :D

Han ser supergo ut där han sitter, redo att hugga in på korven :) Och jag säger bara blått och vitt är perfekt för den där frostiga känslan! Helt underbara dekos och jag älskar ditt "kladd" med distresserna :) Fantastiskt!
Kram!!

onkis sa...

Vilken underbar LO,
gillar dom blå nyanserna sååå mycket..

Elena sa...

Amazing Lo, blue and white are perfect for this work, and the layout is fabolous!!

hugs,
Elena

Maritha sa...

MEN STUMPIS......så himla fin LO,jag bara storknar!! Så galet fint med det blåa och det vita,super super superfint vännen!! Måste verkligen lifta en Lo fr dej nån dag...=)
Sov så gott fialottan min
Kramen

Ida H sa...

Vilka härliga nyanser av blått!
Ser frostigt & vintrigt ut.
Kanske jag skulle ta tag i barnens album igen- det går liksom i vågor...
Ha en underbar helg!
Kram Ida

*Vicki* sa...

Oh my word girl!! I sooooo adore this layout!! That little boy is just darling!! ;) Love your colors and yummy details!! Thanks for sharing this!! HUGS

Åsa/asamia sa...

En underbar LO!!

Eva J sa...

Så snyggt med blått och vilket läckert upplägg på lo´n..... liftvarning. Jag ska skutta vidare men först ska jag bara tacka för vinsten som kom i min brevlåda idag det lät så här när jag och tjejerna kollade åååå.......ååååå.....ååååå va fint
Tusen tack
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Maja/eyovine sa...

Underbar =) Gillar de papprena Bo Bunny eller?

Du frågade mig i min blogg vad det var för papper jag använt. Det är ett Fancy Pant papper ur serien hot chokolate.

// Maja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails