Honorable Mentions and Top 3

fredag 7 januari 2011

DT Hobbyhärvan- Mera vår!

Idag är det dags för ytterligare ett vårigt kort på Hobbyhävans blogg. Klicka på bilden så kommer ni dit!




Hoppas det är bra med er alla där ute! Själv sitter jag här och huttrar och har galet ont i halsen... Har fått "femte sjukan" som jag inte ens hade en aning att den fanns men det är tydligen en barnsjukdom som vattkoppor odyl... Har inte lyckats äta något på tre dagar och får tvinga mig att dricka bara för det gör så ont att svälja... *suck* Dessutom så har jag utslag över halva kroppen som kliar emellanåt... Men det är inte lika jobbigt som halsen... Hoppas dock orka med lite pyssel trots detta.... Maken åkte ju till fjällen imorse så jag har ju massor av tid om jag bara orkar... ;-)

Tusen tack för alla gulliga kommentarer som ni ger mig - det värmer så mycket!! *glad*

4 kommentarer:

Maritha sa...

Men fyyyy gumman det låter ju alldeles bedrövligt med femte-sjukan,usch va tråkigt hjärtat....hoppas du får lite kraft till att pyssla så det är värt nåt att vara hemma! =) Själv jobbar jag till 18.30 idag och det känns såååååå tråkigt såååå!!
Kortet är verkligen ljuvligt och vårigt och du måste ha huuuuur många stämplar som helst hjärtat,ser ju nya hela tiden hos dej!! =)
Nä nu ska jag tillbaka i jobb!!
Kryapådejkramen

Louise sa...

Men vad snyggt!! Jag älskar när du kombinerar grönt och gult, det blir sååå himla snyggt! :D
Helt underbart med lite vårkänslor :) Det skulle man kunna säga att det är i Skåne idag på riktigt faktiskt! ;) Sol 0ch 3 pluss. Fåglarna kvittrar loss och verkar nästan lite förälskade ;) :o Dom är snurriga, de små liven ;)

Så snyggt målat Linda och dom där pappren är sååå snygga :)
Gillar metallöven! :)
Kram

*Vicki* sa...

I sweetie!! I'm so sorry you have been ill!! I hope you are doing better and sending you BIG HUGS!! :) Thanks for stopping by!! I truly appreciate it!! (Now I need to translate blog so I can understand what you've posted!!) LOL!!

Maritha sa...

Tack raraste gumman för din omtanke....
....vi aktar oss noga för vattnet och köper bara vatten numera eller kokar!! det kommer ta typ 10 v el mer innan det är nån ordning på det tror dom...*dubbelsuck*

Men självklart är jag med på din candy,det vore ju korkat annars....=) Nu ska jag ju hålla tummarna så hårt jag bara kan för jag är bra sugen på att vinna...hi hi

ha en skön kväll hjärtat
Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails