Honorable Mentions and Top 3

måndag 10 januari 2011

DT Hobbyhärvan- Julbus i köket!

Japp, dags för ett inlägg till på Hobbyhärvan. Idag är det en LO på lilleman och lussebullsdegen.. Klicka på kortet så kommer du dit!





Är hemma från jobbet idag och tar en paus från att ligga i soffan. Jag fattar inte hur man kan bli så hängig! Ett är då säkert - barnsjukdommar ska man ha när man är barn!! 5:e sjukan... Hade ens aldrig hört talas om den tidigare *skakar huvudet* och ingen jag har pratat med har heller hört, inte ens på dagis! Det ni!!

Har inte tid att vara sjuk för vi är mitt i bokslutet på jobbet och på fredag så måste jag ha mitt alster klart för då är det dags för ytterligaren en DIGIBELLS bloghop... Det ni! Jag fick förfrågan om att vara kvar över januaris bloghop också och det tyckte jag var sååå kul! Så om inte förr, skutta in här på fredag och se vad Elisabeth har för surprise denna gång... Kan bara avslöja att den är såååå söt!

2 kommentarer:

Nina sa...

Heisann!

Sender deg en godbedringsklem jeg, og håper du blir frisk snart.

Nyyydelig LO du har laget med kjempe herlige bilder og flotte detaljer. Dyktig du :)

Klem fra Nina.

Maritha sa...

Så himla fin LO stumpan!! Du är så himla duktig på dessa fina LO:S..
tack hjärtat för dina fina kommentarer oxå(igen),jag blir så glad och tacksam att jag får så fint stöd!! =)

Ha en skön dag på soffan....
Krya på dej hjärtat
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails