Honorable Mentions and Top 3

fredag 28 januari 2011

DT Hobbyhärvan- Crafty Individuals!

Åhhh, idag är det en sådan där dag... Hemma och vabbar! *suck* Men man får se det på den ljusa sidan... Maken åker bort med jobbet en hel vecka imorgon så jag får mysa med pyssel hur mycket jag vill på kvällarna!!

Idag har jag ett kort på Hobbyhärvan, klicka på bilden så kommer ni till det inlägget!




Detta kort passar också bra till Vintage Udfodrings tema som är "färger" och rosa är ju en färg så jag hoppas att jag kvalificerat mig... :-D

Hoppas ni alla får en underbar dag! Här lyser solen, himlen är blå och helgen lovar plusgrader så jag hoppas, hoppas, hoppas att den här halkan som varit senaste veckorna töar bort!!

4 kommentarer:

Nina sa...

Tjolahopp og hei :)

Ohlala, for et aldeles nyyyydelig kort du har laget. Fantastisk ark, nydelig bilde og vakre detaljer ♥♥♥

Ha en flott helg :)
Klemsideisi fra Nina.

Maritha sa...

Hej stumpis!
ÅHHH så romatiskt och fanatastiskt(hi hi) ditt kort är! Rosa är ju DEFINITIVT en färg....en super fin färg dessutom om du frågar mej!! =)
Så snyggt med det krackelerade över bilden,superduper...du är så duktig på att hitta på lite olika du vännen,jag fastnar lite i samma tycker jag. Men då är det ju tur att jag får lite ny inspiration av dej..=)

ha en skön pysselkväll
Kramen

Pia sa...

super flot med billedet og pynt. Du må have en god weekend
knus Pia

*Vicki* sa...

Oh wow girl!! This is GORGEOUS!! I love the lace and pretty colors!! So Vintage and very classy!! TFS!! Have a great weekend friend!!HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails