Honorable Mentions and Top 3

måndag 3 januari 2011

Bo Bunny LO

(scroll down for English...)

Idag ska jag visa er en LO som jag gjort. Det är första gången jag gör en LO till en utmaning så det är liiiiite nervöst, eller ganska mycket faktiskt... Det är en utmaning på Bo Bunnys blogg där man ska använda presentpapper på sin LO.



Jag har använt papper från Bo Bunnys serie Midnight Frost - helt underbar!! Motivet är storen som skottar snö så det ryker från vedbodtaket... ;-D



Dekorationerna är lite blommor, presentpapper bakom blommorna, spets, pärlswirl...



och gnuggisar från Bo Bunny....




Även alfabetet kommer från Bo Bunny (det mörkblå) och det ljusblå är Thickers.



I've made my first LO for a challange... I'm acctually quite nervous, although I have done lot's of card challanges before... Anyways, I've used the wonderful papers from the collection "Midnight Frost" along with some rubons and sticker alphabet. Other embellis; pearl swirl, flowers and lace. The wrapping paper is underneath the flowers.... The title of the LO is "Snow Shoveling 2010" and it's my eldest on the top of our wood shed shoveling snow...

7 kommentarer:

Louise sa...

Men du! Släpp nervositeten Linda, den är ju helt underbar!! Du har verkligen lyckats med helheten, den frostiga känslan blandat med vintage - ja, helt kort sagt så himla vackert :) Effektfullt med bilden :)
Kram och tack för lång och fin kommentar inne hos mig idag :)
XX

*Vicki* sa...

WOW! What a really gorgeous layout hun!! I love all of the blue colors and that photo is just adorable!! :) TFS! HUGS

Annelie sa...

Ja den där behöver du absolut inte vara nåt nervös för, den är - hjälp, nu höll jag på att skriva att den är den snyggaste jag sett i år men...och...eller ja, det är den ju också faktiskt... men med tanke på dagens datum så byter vi ut det mot den snyggaste jag någonsin sett!!! ;) ;);) Hahaha, tur jag vet att du har humor & fattar vad jag menar!
Men den är faktiskt riktigt supersnygg Linda, så läckra färger, former & dekosar = vinstvarning, Lycka till!!!
Kram Annelie

Lynda Nielsen sa...

WOW WOW... This is amazing Linda... I don't even know what to say. Every detail on this page is so beautiful. I absolutely love it.
Kram,
Lynda

onkis sa...

Den Lo´n är ju helt underbar,
vinnarvarning på den..
Lycka till!
Kolla gärna in min blogg och titta på våran lilla utmaning.
Ha en bra dag.

Maritha sa...

MEN DU HAR DÅ INGET ATT VARA NERVÖS FÖR STUMPAN....du är ju kung på LO:S!!!
Denna var ju helt underbar,pappret va såhimla fint att jag bara smälter....
Lycka till i utmaningen....vi lär ju snart få se hur det gick här på bloggen!! =)

Kram kram vännen

Manta sa...

Kjempefin LO - og artig bilde - du har virkelig fått til liv i bildet:-) Flotte blåtoner!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails