Honorable Mentions and Top 3

onsdag 19 januari 2011

And the winner is..... Och vinnaren är.....

Wow!! Sedan jag lade ut min candy den 21 december så har 71 personer kommenterat... Helt otroligt! Jag har hunnit med lite mer sedan dess... Några fler inlägg, ytterligare en top 4-placering hos Sketchy Colors (sååå glad), ytterligare en (och min sista) bloghop för DigiBells och en helt oooootroligt ökning av Pysselbusvänner!! Tack för att ni vill följa min blogg - jättekul!

Jag hade tänkt att jag skulle hoppa runt till er alla som är med i dragningen men det har helt enkelt inte funnits tid till det, så jag hoppas ni ursäktar! Jag brukar i alla fall försöka hoppa förbi dem som kommenterar mina inlägg - tycker det är så spännande att se vilka ni är och vad ni gör!


Wow! Since I posted my candy on December 21th 71 people have commented.... Amazing!! I've also been very busy since... Some more postings, another Top 4-card at Sketchy Colors (sooo happy!!), another (and also my last) DigiBells bloghop and an incredible increase in Crafting Friends!! Thank's for wanting to follow my blog even though it was not required! Great fun and I'm sooo happy!

I was going to pay you all a visit but time has not been on my side and I'm sorry! I do try to stop by the people commenting on my postings - it's so exciting to see who you all are and what you do...!

Men nu ska jag inte babbla mer... Without further ado....


The winner is..... Vinnaren är.....



*********************







********************










**********************







Nummer 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Number 10!!!!!!!!!!!!!!!!!


Grattis/Congrats .... EVA J/ EVIEBEE!!!!! (Eva, maila mig din adress på pysselbus % @ % gmail.com så skickar jag den snarast!!)

Eva is a great scrapper and cardmaker who always inspires me so I'm acctually really happy that the candy goes to her!!

For the rest of you... There will be more candies shortly, so stay tuned.... :-D


Oh, and I used random.org to draw the winner, just so you know....

7 kommentarer:

Sindra sa...

Varmt GRATTIS till Eva som vann detta underbara candy!

Eva J sa...

Jippieee åååååååå va glad jag blir jag skickar ett mail på bumsen.
Kraaaaaaaaaaam

Mia sa...

Grattis,Eva till den härliga candyn. Jag tror att du kommer att få användning av allt, om jag känner dig rätt.
Ha en bra dag,Mia

Anonym sa...

Åh kära Eva vann, nu blir hon överlycklig;) Synd att jag inte uppmärksammade denna innan men fler chanser lär komma. Ska kika igenom din blogg nu;)

Pia Puma

Petra sa...

Grattis Eva!
Kram
Petra

bettand sa...

Gratulerer Eva:)

annkan sa...

Stort Grattis till Eva!! :-)
Och tack för chansen att få vara med.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails