Honorable Mentions and Top 3

torsdag 9 december 2010

Vad har hänt med min blogg?/Crazy blog - Fixed!!

Seems there was a link not working and that made the whole blog go craaaazy!!!


Någonting har hänt med min blogg... Alla mina gadgetar på ena sidan är borta och de på den andra sidan har ramlat längst ner... Vad tusen...!! Får inte till det hur jag än meckar men jag är ju å andra sidan ganska novis på datorer... Nån som vet och kan hjälpa?


Something is wrong with my blog... Anyone know how to fix this?? All my gadgets has either moved or gone missing.. When I look under "design" everything looks ok, but not irl... Do you know how to fix this???

1 kommentar:

Maritha sa...

OJ det lät inte bra!!! När jag skulle kommentera idag så gick det nästan inte heller....men jag är envis,så tillslut fick jag iväg det! =)
Hoppas du får hjälp,jag är oxå novis tyvärr...=(
Lycka till stumpan
Kram Maritha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails