Honorable Mentions and Top 3

måndag 6 december 2010

New Winner of Merry Sleeding!

Hmmm, the winner of Merry Sleeding never got in touch with me so I have drawn a new winner and it is......









..... #26 Pernilla/Trollwing - GRAAAAATTTTTIIIIISSSSS vännen!!! Maila mig din adress på pysselbus (@) gmail.com så ska jag se till att vidarebefodra den till B'nW!!

Sooo, this means; Congrats, hun, please email me your details and I'll send it on to Summer at B'nW!!

Hope you all are enjoying your day! I'm sitting here wondering when the day care centre will call me to say my kids are ill. This morning already 11 children were home with stomach sickness *iouuuu* I hate that!!! Hope my kids won't get sick - hope you'll keep ypur fingers crossed they won't...

2 kommentarer:

Maritha sa...

GRATTIS till Pernillagumman!!! =)

p.s du får skämta hur mycket du vill om våran kära parasit.....här uppe kommer det fram typ 10 nya skämt om dan ang detta elände!!! =)

Kram kram Maritha

Pernilla/Trollwing sa...

Ååååååh TACK!!! Jippy vad glad jag blir !! Precis vad jag behövde, till oss kom nämligen årets magsjuka från dagis natten till fredag... Först 4-åringen, sedan pappan och därefter jag, BLÄÄÄÄ! Fy vad risiga vi har varit hela helgen! Håller tummarna att ni klarar er!
Vad galet mycket fint du gjort de här dagarna Linda! Den lilla cowboyen är uuuunderbart färglagd och jätteläckra stjärn- och spetsdetaljer, såå fint!

Massa kramar, mailar dig!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails