Honorable Mentions and Top 3

onsdag 19 januari 2011

My first blogcandy!!! /Min första blogcandy!



The candy is now closed! The winner will be announced at 14:00 (my time...)

Candyn är nu stängd och vinnaren kommer att publiceras kl 14 (min tid...)


Wow!! Jag är såååå himla glad!! Idag är det precis 1 år sedan jag började blogga... Vad tiden går fort!! Tänk på den här tiden hur många inlägg jag gjort - över 300 - och hur många som varit förbi och hälsat på och också hedrat mig genom att följa min blog!!


Wow!! I sooo happy!! Today it's exactly one year since I started blogging... Time really does fly.... I've made over 300 postings during this time and there has been so many people by to visit my blog and some has also honored me by following my blog!

Såå jag tänkte fira med en liten blogcandy... / Sooo I thought I'd celebrate with a little blogcandy!





This candy contains:

* A Belles 'n Whistles Stamp

* A couple of small stamps and a sentiment from Vilda Stamps (ohh, yes the sentiment is in English!!)

* Some rose ribbon from Maya Road

* Star pins from Maya Road

* Lace

* Flowers from ao Wild Orchids Craft, Kort og Godt and Prima

* Pearl Swirl from Prima

* Metal embellishments from Inkido

* Some tags

* Chipboard thingys

* Red Liquid Peal

Detta är mina regler / These are my rules:

- Kopiera och lägg bilden på din blogg med en länk tillbaka hit
* Copy this picture and post it in your blog (sidebar or posting - either is fine) with link back to me
- Kommentera detta inlägg
* Comment this posting


Du får gärna följa mig blogg men det är inte ett krav. Jag vill inte att ni ska följa min blogg på grund av denna candy utan för att ni är intresserade av det jag skapar.

Feel free to follow my blog if you like what I do but it is not required to do so to enter.... I don't want people to follow my blog because of candies...

Jag kommer att dra en vinnare den 19:e januari (ett speciellt datum för mig, då det är min äldsta sons födelsedag). Om den som vinner inte hör av sig till mig inom 48 timmar kommer jag att dra en ny vinnare!

I will draw a random winner on the 19th January (a special day to me as it is my eldest son's birthday). If the winner does not contact me within 48 hours I will draw a new winner!


Lycka till!! / Best of luck to you all!!

71 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis på 1-årsdagen!!:D
Klart jag vill vara med & fira och försöka vinna din fina candy!!
Har länkat i min sidebar.
Kram & God Jul!!

Ida H sa...

Nämen Linda så härligt!!!
Ja tiden går superfort då man bloggar!
Klart att jag vill vara med- så du, jag följer Din blogg för du inspirerar mig!
Kram vännen & ha en underbar Jul.
/Ida

Maritha sa...

MEN SÅÅÅÅÅÅKLART ATT JAG VILL VARA MED PÅ DETTA!!!! =)
Grattis gumman till 1 år i bloggvärlden! Den vore ju inte detsamma utan dej!! ;o)
Har självklart länkat hit och följare det är jag ju redan och enbart för att du gör så fina saker!!
Ha det så bra
Kram kram kram

Karin sa...

Hej :D

Jag har lagt till din candy på min sida, så är det bara att *hålla tummarna*

Mia sa...

Hej Linda
Jag vill inte vara med i din candy, jag vill bara gratulera
1-åringen.
Grattis !!!
Mia

Louise sa...

Så generöst! :D
Grattis på 1 årsdagen :)
Kram

Kami-koneko sa...

Grattis med ettårsdagen!! :D
klart jeg er med i trekningen; følger er jeg allerede ;)

Ha en knallfin jul :)
Klem fra Laila

Sindra sa...

Grattis på 1-årsdagen! Så klart den 19 januria är en perfekt dag att dra vinnaren på :)
Tack för möjligheten att vinna så mycket fint att pyssla med! :)

Jag har lagt en bild med länk tillbaka i vänster sidebar i min blogg.

Petra sa...

Grattis till 1 år som bloggare. Klart jag vill följa din fina blogg, brukar vara här o kika emellanåt.
Håller tummarna för en vinst i din fina candy.
GOD JUL!
/Petra

Eva J sa...

Hejsan!
Stort GRATTIS till dig och det är klart jag vill vara med och fira med dig.Här kan du se mitt inlägg http://eviebee.wordpress.com/2010/12/22/blogcandy-2/

Jag kikar in här varje dag och du har en sådan härlig scrapstil som ger mycket inspiration.
Kram

Grethe sa...

Gratulerer med 1årsdagen!! Du lager utrolig mye fint! Veldig gøy å være i Scrappekammerets DT sammen med deg!

Ønsker deg og dine en GOD JUL!!

Frida sa...

Grattis på 1-årsdagen! =)
Har länkat hit nu o lagt upp en bild.
God jul på dig! /Frida

Vaktmästarn sa...

Grattis på 1-årsdagen! Jag vill gärna vara med på din candy, och har länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/. Det var kul att hitta din blogg, nu ska jag se mig om en stund.

Kram, Outi

Cathy sa...

Hi Linda. I just popped in to say hello and wish you a very Merry Christmas and all things wonderful in the New Year.

Luv & Hugz,
Cathy Lee

Sussimussan sa...

Jag vill gärna vara med på denna fina blogcandy.
Grattis på 1-årsdagen!!

Kram Susanne

Lisa sa...

Hej! Åh, grattis till 1 år!! Vad kul :D Jag är gärna med i candyn, och har länkat i sidebaren. Sen kunde jag ju inte låta bli att lägga till mig som följare ;)

Gott Nytt År!!

Länk:
http://lisasscrapbooking.blogspot.com

essemia sa...

Klart man vill vara med och tävla om den fina candyn. Länkar till dig också.
God fortsättning.
Kram Elzie

Anette sa...

Gratulerer så mye!
Klart jeg vil være med på candy'en din ;)
Har lagt bilde og link i sidebaren min, og selvfølgelig lagt meg til som følger ;)
Krysser fingre og tær ;)

Pia sa...

woooow så lækker candy med mange fine ting hvem vil ikke gerne vinde den.
knus Pia

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till 1-årsdagen!
Vill gärna vara med om utlottningen
av dina fina candy!
Länkar i min sidebar.
Vill passa på att önska dig ett
riktigt Gott Nytt År!
Kram Ann-Charlotte

Gurkiss sa...

STORT GRATTIS till 1år :)

Givetvis vill jag vara med och ta en lott om detta underbara candy :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Veronica sa...

Hej!
jag vill gärna vara med på din blogcandy.
Hittade din sida på en liten konstig väg, från en utländsk sida.
Gillar din sida och vill gärna komma tillbaka och blir därför en följare..
kram

Ziro sa...

Jag vill gärna vara med på din bloggcandy!

http://zirosscrap.blogg.se/

Pippin sa...

Grattis till 1-årsdagen. Vill såklart vara med på din blogcandy.

karlinchen50 sa...

Hej
Jag är i en stor godis!
Hälsningar Karla

linn-jo sa...

klart man ska börja året med en candy! å jag e oxå född den 19 :)

Åsa/asamia sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Det är alltid så roligt att kika in hos dig, du gör massor av fina och inspirerande saker som du visar oss här inne.
Tack för titten!
Gott Nytt År!

Nippertippan sa...

Åh, grattis på årsdagen!

Du har en blogg full av vackra alster! Och glad blev jag, när jag förutom massor av inspiration också fann ett blogcandy här hos dig!

Själv har jag alldeles nyss startat en blogg med just scrapbooking och kortmakeri som tema.

Jag har gjort ett inlägg om blogcandyt samt länkat hit i sidebaren.

För att besöka mitt lilla krypin så knappar du in nippertippandesign.blogspot.com

God fortsättning!
Nippertippan

Lisa-Lilly sa...

Här kommer jag titta in fler än en gång! Grattis på 1 års dagen!

Judi sa...

CONGRATULATIONS on your first year of blogging. Love your work, and have been a follower for a little while now. Thanks so much for the opportunity to win this lovely candy.

Hugs

Judi x

♪♫♥ Charity Crafter ♪♫♥ sa...

Congrats, we must have started at the same time!!! I have popped your cand on my sidebar x Leigh x

Ellen sa...

Denne vil jeg veldig gjerne være med på Linda..og følger vil jeg i hvertfall være:)
Klem, ellen

annkan sa...

Grattis till ditt 1-årsfirande! :-)

Jag vill också väldigt gärna vara med på din blogcandy!
Har blivit följare via Bloglovin' (och det känns absolut inte som nåt "tvång";-)).
Direktlänkar till mitt blogginlägg om ditt godis.

Tack för chansen. :-)

Sofi sa...

Grattis på bloggårsdagen :-)
Jag har lagt in bilden och länkat från min högra sidebar och hoppas på tur ;)
/Sofi

Ellis sa...

Grattis på 1 års dagen, jag är gärna med och tävlar också, här finns mitt inägg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15976080
Kram Elenor

Alva sa...

Hej, jag är gärna med i din blogcandy! Har lagt till mig som följare också för tycker du gör jättefina saker :) Har länkat i min side bar :P
/Alva

Annelies sa...

Happy blogoversary! I've put a link in my sidebar . Thanks for a chance to win such great candy! Greetings from Belgium, Annelies

Wilma und Silvia sa...

Happy blogaversary! Thanks for the great Candy.

Best Wishes Wilma and Silvia

Ingrid Marie EK sa...

Så kult!
Jag blir gärne med :-D
Följar bloggen nu också! ;-D

-Ingrid Marie

Cattiegirl sa...

Härligt godis, jag är gärna med och håller mina tummar! :-)
Har länkat i min sidebar och följer din fina blog!
Kram
//Cattie

Anne sa...

Gratulerer med ett år som scrapper. :)
Flott candy du gir bort, jeg krysser fingrene. ;)
Klem, Anne.

Annika sa...

Åh, vilken fin blogg! Roligt att jag snubblade in här!

Jag vill gärna vara med i utlottningen om det fina bloggcandyt.

Jag har länkat till dig från min blogg:
http://mamura75.blogspot.com/

Jag har även blivit följare av bloggen - när man hittar en så här fin blogg vill man ju kolla läget fler gånger. :D

Guro sa...

Gratulerer så masse med et år som blogger, og virkelig mange innlegg :-D
Du lager nydelige kort :-)
Jeg blir gjerne med å feirer!
Klem fra Guro

Sophie sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning!! Har länkat till dig i min blogg:
http://sophieslillakrypin.blogspot.com/2011/01/bloggcandy-hos-pysselbus.html

Marie sa...

Hipp, hipp, hurra...Grattis på 1-årsdagen!

Härligt godis, jag är gärna med och håller mina tummar och tår! :-)
Har länkat till dig i min sidebar på

http://marie.bat3.nu/

Ha en bra dag!

Marie/bat3

Antonella sa...

Congratulation and happy new year from italy. ciao Antonella

Evelyn C sa...

Happy Blogoversary,i have just found you - you have some wonderful. What a ovley candy you are offering,it all looks stunning, have addded it to my blog - thanks for the chance x

Jasmine sa...

Va mycket fint man kan vinna! Jag är gärna med att tävla. Här är länken till inlägget jag har skrivit om tävlingen: http://rosanatt.blogg.se/2011/january/blogcandy-hos-pysselbus.html

Nu hoppas jag på tur!

Kram, Kram

Jenny sa...

Härligt! Stort grattis! Nu har jag lagt bilden i min nystartade blogg och också länkat bilden hit till dig. Hoppas nu på en härligt vinst! :)

geaty sa...

Hello I would leave you a comment because I am new to your blog and love what you do, you have many talents, I subscribe to your newsletters, but I do not see or whether register, I participate in your blog candy, you never know ...I wish good luck to your blog and long life to your creativity

http://geatyscrap.over-blog.com/article-blog-candy-chez-65026299.html

Lille`s hule sa...

Takk for hilsen i bloggen min :)
Hær var det utrolig mye flott :)
Legger meg til som følge og skal kose meg med og kikke igjnnom resten av bloggen din snart :)
Graulerer med 1 års jubileum som blogger :)
Hiver meg med på canden din og legger bilde og teks inn i hula mi.
Ønsker deg ei riktig fin og kreativ helg :)
Lille

UlrikaT sa...

Grattis på 1-års dagen! Självklart så vill jag vara med och fira så jag har lagt in bild och länkat i min sidebar!

Pillan sa...

Grattis på 1-årsdagen!! Klart jag vill vara med och fira... Har lagt bild och länk i min sidebar.

Barb and Karla sa...

Great prizes! From Barb

Karla sa...

Fab prizes, and happy blog-versary! Karla x

Mona E sa...

Heisann! Kjempeflott candy du har. Takk for at jeg får være med å trekke lodd. Jeg har i allefall legt meg til som følger. Jeg har aldri vært her før og her var det mye fint så jeg må få komme innom i ny og ne. Jeg har postet candyen din i min høyre sidebar. God helg! Klem...Mona

Isadory sa...

Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg, jätte kul.
Givetvis blev jag ju nyfiken på dig och här är ju helt klart en "följ" blogg hihi...
Grattis till 1år som bloggare och klart jag vill ha en chans på din candy.
Har länkat i min sidebar.

Ha det göttans / Isadory

bettand sa...

Gratulerer med 1 årsdagen og flott candy du har. Har lagt meg til som følger og har lagt candyen din i min sidebar på http://bettandshobbykrok.blogspot.com/

Luciana Kajiura sa...

Hi! Congratulations for your blog! I would love if you visite my blog. Thank you flor the blog candy!
Hugs, Luciana.

Edel sa...

What a lovely candy, dear! Thanks a lot for a chance to win!

http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

Samantha sa...

Wow what a lovely candy! Your blog is wonderful, I am now a follower :) I have also advertised your candy in my sidebar of my blog!

Samantha x

Elina sa...

Grattis till ett år som bloggare! Självklart vill jag ta chansen att vinna! Jag har länkat enligt ditt önskemål.

LindaSS sa...

Først tusen takk for flott kommentar i bloggen min, og så når jeg skulle besøke deg igjen så oppdaget jeg denne flott candyen.. og den må jeg selvfølgelig være med på.. takk for muligheten.. Og så må jeg bare si utrolig masse flott du lager... jeg kommer nok til å stikke innom mange flere ganger.. :D

LindaSS

Malin E sa...

Hej! Vilken jättefin sida du har här.Är gärna med i blogcandyn och har länkar till dig på min blogg.Nu ska jag kika vidare här en stund!
Ha det gott.
Kram MAlin

Paula sa...

Vad härligt - du har hållt på i ett år och har redan så många följare! men med så proffsiga alster så förstår jag det! Kul med blogcandy för att fira, klart jag vill vara med :-)

Sara sa...

Härlig candy! Tar gärna en lott :)

GunBritt sa...

Absolut vill jag vara med i denna fina bloggcandy. Har länkat i min sidebar.
GunBritt

Från Lills syn sa...

Wowjag vill var amed i utlottningen :) Grattis till 1 år i bloggen.. Visst är det kul med alla som tittar in och hälsar på:)
Jag kommer återkomma..

Kram Lillan

http://lilldogg.blogg.se

Nina sa...

Jag deltar! :)
http://ninnisscraping.blogspot.com/2011/01/massor-av-bloggcandys.html

Andreja - kokos sa...

Congrats on your more than 300 postings. Great candy!!
I linked your candy on my blog (sidebar) with a picture. Thanks for the chance to win this candy!
Hugs, Andreja

Chiara sa...

Hi, I'm happy to partecipate to your blog candy.
Your cards are beautiful!!!! :-)

http://ideekiare.blogspot.com/

ciao ciao
Chiara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails