Honorable Mentions and Top 3

fredag 31 december 2010

Gott nytt år!! Happy New Year!!

Vilket år!!! Helt otroligt mycket har hänt och jag är sååå otroligt tacksam för allt jag fått vara med om och för alla nya vänner jag fått!! Så till er alla, från mitt hjärta, TACK för alla fina kommentarer, uppmuntrande ord och härlig inspiration som ni delar med er av! Ni betyder allt för mig..... Gott Nytt Pysselår!!!


What a year!! So much has happened and I am sooo incredibly grateful for all that I've experienced and all the new friends I've made!!! So to all of you, from my heart, THANK YOU for all your sweet comments, encoureging words and gorgeous inspiration that you've shared!! You mean everything to me..... Happy New Crafting Year!!

5 kommentarer:

karlinchen50 sa...

Hej
Jag önskar dig en underbar gott nytt år.
Många nya kreativa idéer. Håll dig frisk.
Jag omfamnar dig från fjärran
hälsningar
Karla

Louise sa...

Gott nytt år snäckan!
Kramar i massor :)

Maritha sa...

GOTT NYTT ÅR STUMPAN!!!
Kramar i mängder!! =)

*Vicki* sa...

Happy New Year to you my friend!! So happy to have found you!!HUGS

Yvonne sa...

Et aldeles strålende og kreativt år ønsker jeg deg!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails