Honorable Mentions and Top 3

onsdag 29 december 2010

DT Hobbyhärvan: Rea med hopp om våren!

Nja, kanske inte riktigt meeeen jag måste ju tipsa om att Mia har dragit igång rean inne på Hobbyhärvan.... Wow! säger jag bara...

Här är en glimt av dagens kort som jag inspirerar med idag... Vårligt, inte sant?



Jag har hunnit med en hel del pyssel i dagarna, faktiskt har det blivit en hel del LOs... Ska försöka lägga ut dem framöver liksom mitt bidrag till en utmaning.... Sen måste jag skvallra att jag har bokat med en kompis- Mari/MHL Cards - att åka till träffen i Karlstad i mars och det ska bli SJUKT kul!

3 kommentarer:

mhlcards sa...

Det är klart att det ska bli SJUKT kul!!!
Kram vännen!

/Mari

Maritha sa...

ÅHHH vilket härligt kort ,man kan ju nästan känna hur gott det luktar av blommorna enda hit upp....mmmmmm!!! =)
Våriga färger och ett snyggt upplägg,helt och hållet ett Linda-kort!! Du är så duktig vännen!!

Kram på dej

Louise sa...

wow! Otroligt snyggt Linda :) Du har rätt, det här kortet ger verkligen hopp om våren och det är sååååååå skönt och sååååå välkommen om du frågar mig ;)
Väldigt vackra papper :) Och blomstämpeln är också helt underbar :)
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails