Honorable Mentions and Top 3

fredag 3 december 2010

DT Hobbyhärvan: Nyfiken i en...

... ja, vaddå?? Gissa det ni! Annars kan ni följa länken nedan... Klicka på bilden så hamnar ni på Hobbyhärvans blogg.




Jag tänkte precis säga att det var igång och snöade här igen men det måste ha varit kortvarigt för nu när jag tittade ut så har det slutat igen... Pojkarna sitter och tittar på Pettson&Findus, så jag hinner blogga några minuter. I helgen ska vi bara vara hemma, på söndag är det barnkalasdags för försten ut i föräldragruppen... Fattar inte att det är 4 år sedan... Det låter som en klyscha men jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen! Allt bara går fortare och fortare....

Missa inte att Mia har klätt ut sig till tomte redan FÖRE jul och erbjuder 25% rabatt på ALLA stämplar (dock ej rea...).

4 kommentarer:

Louise sa...

WOW Linda, vilken ursnygg strut!! Du vet väl min hemadress? ;) Nåja, skämt åsido! Jag älskar den, synd att du inte kan minnas var du hittade mallen (trots att du tycker den är sned och ving ;)) Helt underbart jobbat :)
Ha en underbar helg :)
Kram

Maritha sa...

Hej stumpan!
ÅHHHH vilken sötstrut!!! =) Så fina färger och ett perfekt dekorerat litet alster.....Härligt!
Jag är inte på topp just nu,antalet sjuka i stan är nu typ 6500....så efter en vecka hemma utan att få behålla nåt så börjar det tära. men idag har jag faktikst pysslat en del och gjort nåt riktigt kul....en aftereight-automat. SÅÅ kul. Kommer nog en bild snart på bloggen =)

ha en skön fredagskväll vännen
Kram Maritha

mhlcards sa...

Vilken söt strut vännen!
Kram Mari

Nina sa...

Tjolahopp :)

Nydelig kurv du har laget ♥♥♥ Lekkert ark og nydelig pyntet, du er dyktig du :)

Ha en kjempe fin fredagskveld!
Go`klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails