Honorable Mentions and Top 3

onsdag 22 december 2010

DT Hobbyhärvan: Mera LO-dags...

Hua, hur går det för er med alla julbestyr där ute??? Jag trodde jag låg ganska bra till men inte... *suck* Jodå, alla julklappar är klara och paketerade men resten... Skinkan kokar just nu på spisen och vörtbrödsdegen jäser i sin bunke. MEN ska också hinna med lite köttbullar, tomtegröt, lussebullar samt det sista med städningen... Detta innebär dammsugning, golvtorkning, skurning av kök och badrum... Fattar inte hur jag kunde känna som att allt var under kontroll igår...

Tar och visa en LO innan jag stressar vidare... Det är lilleman förra vintern... Han är uppe på vedbodtaket och klättrar och vinkar till mamma från nocken.... Jaja, inte ni kopplar in socialen så står maken precis bredvid (dock utom bild...).



Ha en härlig kväll och hoppas ni hinner mysa lite!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

MEN ÅHHHH vilken helt underbar LO!! JAG DÖÖÖÖR!!! Färgerna är ju bara så fina och hela alltet är bara perfekt komponerat(jag blir lika avis varje gång jag ser dina,mina blir som sagt INTE bra)

Hoppas du inte stressar ihjäl dej vännen,det lät som du hade mycket att göra...själv satte jag min äldsta dotter på baket nu så vi får se hur det går??!! =)
Nu ska jag slå in dom sista julklapparna och hålla tummarna att det blir bra och att alla blir nöjda i år med!!

Kram kram till dej vännen

Louise sa...

Så otroligt vackert! Jag älskar färgvalet :) Du är så otroligt talangfull, det finns nog inget du inte kan ;)
Lycka till med alla dina bestyr ;)
Huga!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails