Honorable Mentions and Top 3

lördag 18 december 2010

DT Hobbyhärvan: Dubbelt upp....

Japp, dubbel upp igen!! Idag är det ytterligare två alster jag bloggar på Hobbyhärvan så klicka på bilden så kommer du dit...



Jag har hunnit ta med mina busungar ut en sväng på förmiddagen. Vi var till friluftsområdet här i närheten, åkte tefat och grillade korv. Det snöar som tokig här och det är såååå härligt! Skönt med lite mjuk fluffig nysnö på den här gamla som sjunkigt ihop lite... Hoppas ni har det bra där ute i stugorna och hinner med allt pyssel inför julen...

Kika gärna förbi imorgon för då bloggar jag DigiBells.... :-D

2 kommentarer:

Louise sa...

OJ, vad du är produktiv snäckan! Och snyggt blir det :) :) Otroligt läckert båda två - igen :) Gillar onekligen det där snygga guldiga spetspappret. :) Det vore något för mig :)
Trishutterkortet är otroligt vackert, söt stämpel som är ursnyggt målad :)
Kram

Maritha sa...

Så himla fint gumman!! Det är verkligen en fin vikning det där,och sen är den rolig att göra med.....=) Du har gjort den med bravur men nåt annat hade man inte trott heller...=)
jag smygtittar fortf på min fina chokladkaka..den är bara för fin hjärtat!! *glad än*

Ha en skön kväll hjärtat
Maritha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails