Honorable Mentions and Top 3

torsdag 16 december 2010

DT Hobbyhärvan: Dubbelt upp....

Klicka på bilden för att komma till dagens inlägg på Hobbyhärvan...




Har precis kommit hem från jobb/dagis och räddat mina barn ur snöhögen. De ville absolut vara ute på baksidan när vi kom hem och där är snön knädjup på mig... De tumlade runt en stund sedan blev det bara skrik och mamma fick lov att sätta på sig stövlarna och rädda barnen... :-D Nu sitter de så fint i soffan, äter äpple och tittar på Pippi. Ska straxt gå och laga mat men har igen aning om vad jag ska hitta på... *suck* det är ju sååååå trist att hitta på maträtter.... Hoppas allt är bra med er där ute!!

2 kommentarer:

Louise sa...

Ha, ha, ha! Du är föööööör go! Precis som du motiverar att du ger din award vidare till mig så känner jag om dig ;) ;) Alltid så genomgående hög kvalité trots att jag tycker du uppdaterar oftare än en annan byter trosor. Och du? Många dt uppdrag? Det har ju du med sötis! :D STORT TACK för dina fina ord, jag blir alldeles varm i hjärtat.

Och du! Så fina dina Sarah Kay kort var. Jag gillade nog den bäst där den lilla tjejen tittar fram bakom gardinen. Hon väntar säkert på tomten. Dessutom var de gröna blommorna to die for ;)

Kram

Nina sa...

Tjolahopp :)

Nyyyydelig kort du har laget, og med ett aldeles bedårende motiv ♥♥♥

Vet hvordan du har det med kokkeleringen, her er hver dag en kamp med menyen... ;)

Ha en fin kveld!!
Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails