Honorable Mentions and Top 3

torsdag 16 december 2010

Award... Tack!

Jag har fått en award!! Jag blir alltid lika glad för dessa awards som då och då skickas till mig! Denna gång har jag fått den här awarden av Maritha (Magnoliastämplad... forever!!) Klicka på awardbilden så kommer ni till hennes blogg. Hon är ruskigt duktig och en stor inspirationskälla så det betyder mycket att få denna award av just henne!



Det medföljer förpliktelser också, med denna award och det är att jag ska berätta 3 saker om mig själv och skicka den vidare till 3 personer. Ruskigt svårt!!

3 saker om mig:

* längtar mig blå till julafton för att få se mina pojkars ögon tindra ikapp med alla ljus*
* proriterar pyssel före en massa "måsten" hemma, typ städning*
* blir varm i hjärtat när storkillen kommer och säger att han vill pyssla med mamma hellre än att gå ut i garaget med pappa*

Inte märks det väl att jag är en småbarnsmamma mitt i livet?? ;-)

Denna award får gå vidare till....


Louise....
Wow!! Vilken tjej!! Helt underbara alster och DT typ överallt... ;-)

Grethe....
En nyvunnen inspirationskälla och DT hos Scrappekammeret... Fixar allt från kort med eller utan motiv till sååå läckra LOs

Lillnettan....
En tjej med en otrolig stil och skaparglädje som inspirerar till att testa nya saker!
Och du, bli inte ledsen... Jag har en till award som snart kommer ut... Titta förbi då och missa inte att hoppa förbi här den 21:a för då händer det grejjer...... *blink*

3 kommentarer:

Maritha sa...

Du är go du gumman!!! =)

Ja nog kunde man ana att du är småbarnsförälder,men det ska synas......dom växer upp på tok för fort ändå!!! =)

Och tack för att du delade med dej av hur din pyssel-lust tar bort en del städtid......så har det MINSANN varit i mitt hus me ett tag!!*fniss*

Kram kram vännen

Lillnettan sa...

Åh, tusen tack! Blir så glad! Ska bara klura ut tre roliga saker att dela med mig av... ;-)

Grethe sa...

Så koselig!! Og tusen takk for den hyggelige ordene!!! Klemmer på deg!
Og du lager så mye flott selv!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails