Honorable Mentions and Top 3

måndag 22 november 2010

Tusen tack!

Åhhh, jag blev så glad när jag öppnade min mail imorse och såg alla era underbara, gulliga kommentarer!! Jag har varit bortrest hela helgen så det blev som julafton att se att mina schemalagda inlägg har poppat in som de ska och sedan blev det ännu mer julafton när jag såg era kommentarer... Tro mig - ögonen tindrade!! Ska se om jag hinner med ett inlägg till ikväll...


Ohhh, I was so incredibly happy when I opened my mailbox this morning and saw all the sweet comments you've given me through out the weekend. We've been away visiting family and it really was Christmas coming home to this! Super thank's to you all, your comments mean the world to me!!

1 kommentar:

Yvonne sa...

Så kos med masse hyggelige kommentarer. Velkommen til oss på Scrappekammeret, jeg gleder meg til å se hva du vil lage fremover. Ha en flott dag!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails