Honorable Mentions and Top 3

torsdag 25 november 2010

GDT Elisabeth Bell's World Challange Blog!!

Wow!! What a glorious day for a new challange over at Elisabeth Bell's World Challange Blog ... (and I do hope you can hack it til the end... there are looooots of pic's)

This month the challange is to make "...something christmas but not a card..." and this is what I made...



For this challange I made a gift bag and a matching a matchbox. The papers are from Bo Bunny, just simply adooooore their papers! *yum*



I've used spellbinders to cut out the images and to make a mat for them. For the decorations I've used flowers from Wild Orchid's, loooots of Stickles (as always... Christmas has to sparkle!)







I've used the digi image called Edens 2nd Christmas... from Elisabeth Bell's digi gallery. Isn't she the sweetest thing?? And you know what... To enter the challange you can use any of Elisabeth's images wheather they be Whiff of Joy, Ladybug or anything else... Isn't that fantastic?


For the gift bag I've also added a sentiment that says " A greeting at Christmas" and I've cut i out with a spellbinder and inked it with my ink blending tool (Peeled paint) and put tons of Stickles here as well... Some red, sparkling string keeps the bag together.



Hope you join in our fun challange and good luck!!

8 kommentarer:

Aina sa...

Aldeles nydelig! :) Du er flink!

Pia sa...

wow så lækkert med dejlige farver og motiv

Ida H sa...

Jättefint Linda, kul att göra påsar & det var fiffigt med tändsticksaskarna!
Har önskat mig en cutlebug i födelsedagspresent... sen ska jag köpa spellbinders!!! Det blir ju så snyggt!
Kram!

mhlcards sa...

Hej vännen!

Längtar också till Luciahelgen - mycket!!!
Otroligt fina alster (som vanligt!). Gjorde själv en tändsticksask med ungefär samma upplägg här om veckan. Kanske ska ta och blogga den?!?

Kram Mari

Louise sa...

Helt fantstiskt giftset :) Love it! Så fina färger och vilken gullig stämpel :)
Kram!

Annelie sa...

Åhh! Helt underbara både påsen & tändsticksasken!
Motivet är ju verkligen supergulligt!

Har nu precis fått hem mitt första nr av Ett trykk, det med ditt förklädeskort i :)
Nu förstår jag ju vad alla pratar om & att jag har missat nåt!
Den här tidningen är 100% bättre än den jag pratade om, som jag hade tittat i för lääänge sen!
Så nu är jag dig evigt tacksam för att du fick mig att testa den ;););)
Ha det bäst!
Kramen!

*Vicki* sa...

WOWZER Girl!! This is just toally amazing!! I love it!! I love the gold touches and your project is so wonderful!! Beautiful use of the image!!HUGS

Grenouille Greetings sa...

Two beautiful makes. She is soooo cute! Warmest wishes, Lesley

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails