Honorable Mentions and Top 3

fredag 12 november 2010

Ett trykk # 5 2010 och en hemlis... ;-)

Snart är det dags för decembernumret av tidningen Ett Trykk och jag hoppas det betyder att jag kan lägga ut detta kort här... Det blev nämligen publicerat i läsargalleriet på temat "inte kvadratiskt, rektangulärt eller cirkel". Och det är det ju inte heller...


Jag har gjort ett förklädeskort. Motiven kommer från Magnolia och jag tyckte Tilda bakar och Köks-Tilda passade perfekt för ett sånt här kort.



Närbild...



Insidan...



Baksidan...



Hoppas ni alla har en härlig kväll! Själv är jag solo igen... Ja, barnen är så klart hemma men de sover... Maken har dragit till fjälls för att återigen banka lite spik och också ha möjlighet att vara lite kreativ. Knäpp som jag är så är det ganska skönt när han är borta för då får jag pyssla ifred.... ;-D

Ha det så gott och jag hoppas ni hittar tillbaka hit inom kort, för jag har en hemlis att berätta.....

Sammanfattning:

Motiv: Magnolia köks-Tilda och Tilda bakar
Färger: ?? Minns faktiskt inte... *suck* Det var ju ett tag sedan... (typ augusti...)
Papper: Magnolia och Inkido
Dekorationer: Blommor från WOC, band till förklädet (vitt som jag mattat ner med Antique Linnen)
Textstämplar: Två tags på framsidan som kommer från Skogstokiga (har satt fast öljetter och lite floss i dem och stuckit ner dem i fickan på förklädet), Stämpel på insidan från Arkivet/Liten Tingla, baksidan min personliga stämpel från Forma Hantverk
Stansar: Fern-kvistar på framsidan, hörnstans på insidan med hjärtan, Spellbinders Stjärna på baksidan

9 kommentarer:

mhlcards sa...

Snyggt Linda! Och grattis till publiceringen!!!
Jag har hamnat i en svacka men hoppas snart komma upp.

Kram Mari

Maritha sa...

Men min lilla stumpa.......det här va ju bara så helt underbart fint att man storknar! JÖSSES!!! Du är ju bara såååå himla duktig vännen. Är det en mall eller frihandar du? Vilket som så är det bara ett av det bästa jag sett!! LOVE!

Goaset kramen till dej

Annelie sa...

Grattis till publiceringen, vad kul!!
Nu måste jag ju nästan försöka få tag på ett nummer!
Jag har faktiskt bara tittat i en av de tidningarna för lääänge sen och det måste ha varit ett bottennummer för jag tyckte inte att det var så mycket att ha...
Men nu pratar ju "alla" om att de är så bra så då måste det väl vara så då ;)
Ett jättefint kort har du gjort iaf, riktigt kul idé - slår vad om att det kommer dyka upp förklädeskort lite överallt i bloggland nu :D
Njut av en riktigt härlig pysselhelg nu, jag förstår känslan ;) Kramis Annelie

Pernilla/Trollwing sa...

Åh, gillar!!! Vilket läckert format, verkligen hur nice som helst, det ser till och med "tygigt" ut:) Jättesnyggt dekorerat och det blir sån fin helhet när insidan är så välgjord! Jag förstår precis varför de valde att publicera detta!! Måste jaga rätt på tidningen nu!

Håller med, det är faktiskt ganska gött att vara själv hemma då och då och få pyssla loss ifred:)

Men du, blir ju jättenyfiken, ännu fler hemligheter???

Kram på dig raring!

Nina sa...

Tjolahopp, Linda :)

Endelig fikk jeg lyst til å skrive litt igjen, og jeg må bare si tuuuusen takk for dine koselige komentarer *klem*

Og gratulerer så mye med DT jobb i Hobbyhãrvan og som gjeste designer. Det er vel fortjent, du er jo sååå dyktig :)

Og så mye lekkert som du har laget i det siste *dååån* Men forkleet ditt til Ett Trykk er jo bare FANTASTISK!!!!!! Nydelig malt og knall lekre detaljer ♥♥♥ Og kjempe artig å se at flere pynter innsidene også!!

Kos deg videre med stempler, stæsj og papir og ha en superduper helg :)

Klem fra Nina.

Eva J sa...

Du är helt outstanding, så kreativ att man blir helt grön av avund. Ett helt underbart kort såååååååååå snyggt.
Ha det gott
Kram

Grattis till din publicering.

*Vicki* sa...

Oh my goodness this is so adorable!! I just love your apron design sweetie!! Too cute!! ;)

4U2! sa...

Läcker.

karlinchen50 sa...

Hello a very beautiful card, the design is gorgeous.
Hugs Karla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails