Honorable Mentions and Top 3

fredag 26 november 2010

DT Hobbyhärvan: Tim Holz!

Riktigt snabbinlägg idag... Snön vräker ner utanför fönstret och det ser lovande ut för första advent!!! *me like*

Klicka på bilden för att se vad jag skapat för Hobbyhärvan idag!!




Imorgon ska jag ta med mig storen till frisören... Verkligen på tiden om man säger så... Får se om det blir några kort som kan scrappas... Han är inne i en "fota-inte-mig-för-då-skriker-jag-högt"-period... *suck* Inte så kul för en scrap-sugen mamma...

Hoppas ni har det bra! Kör försiktigt i snöyran och passa på att hinna med lite pyssel i helgen!

4 kommentarer:

Ida H sa...

Tack för att du berättade om epicen. Alltså det är så svårt! Det flesta jag känner har en CB & de är nöjda med den...ser ju lite "fjompigare" ut en Epicen menmen. Fast jag vet inte om CB tar alla dies... vill ju inte stå där med mina T Holtz dies & det inte fungerar.. HAr även tittat på en Bigshoot hos slöjddetaljer men ingen i min bekantskapskrets har en sådan så det är svårt att veta.
Vill inte göra ett dumt köp som jag ångrar efter ett halvår...

Njut av detta fantastiska väder & du ska se att sonen snart bliren "linslus" istället!!
Kramkram

*Vicki* sa...

I love Tim Holtz stuff!! :) This is so elegant and beautiful looking!! TFS! HUGS

Maritha sa...

hej stumpan!
VIlket superfint kort i "all enkelhet",det är ju bara så snyggt med kort som är sparsamt dekorerade men gjorda me stil.....det är ditt kort minsann!! =) Såg att jag måste nog oxå ha tims dies,såååååå snygga!!!
ha en skön advents helg lilla stumpan,hoppas ni inte snöar inne och att din stora tycker det är Ok att klippa sej =)

Kram min vän
Maritha

Åsa/asamia sa...

Vilket väder vi har! Snöar snart in ;0) Hör av dig om du har tid att kika förbi nån dag.
Finfina kort du gjort.
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails