Honorable Mentions and Top 3

måndag 15 november 2010

DT Hobbyhärvan: Sarah Kay pyntar!

Utanför mitt vardagsrumsfönster så vräker snön ner.... Underbart!! Tidigare på dagen så var det bara snöblandat "glopp" men nu lägger det sig och blir så där vintervitt! Ni som är här ofta vet förmodligen vid det här laget att vintern tillhör mina favoritårstider och att jag mer än gärna skapar julkort även på sommaren då det ger en svalkande tanke om en nalkande vinter... Skotta snö är faktiskt en favorithobby som både jag och maken "slåss om"... :-D

Idag har jag ett kort ute hos Hobbyhärvan, klicka på bilden nedan så kommer du dit...



Just nu är det en hel del som händer... Har precis fått ett nytt DT-paket av Mia med massor av spännande saker, har lite saker som ska ordnas för DigiBells-bloggen och du... Du har väl inte missat att det är bloghop på fredag (19:e november) med start på DigiBells-bloggen.... Mer info kommer. Men skutta nu in på Hobbyhärvan och kolla in mitt kort och vad de andra DT-tjejerna har gjort! Ta en tur förbi butiken också, Mia har kampanjpris på Sarah Kays julstämplar...

1 kommentar:

Maritha sa...

Hej stumpan!!
Kortet är ju helt makalöst fint....vilka detaljer,jösses! Så snyggt med hjärtat som du målat med cracklepaint oxå. Håller med om att stämpelmotivet är urgulligt minsann,man blir ju lite "jul-kär" när man ser sånna. *ler*

Nu ska jah även kolla in vad det va för spännande blogcandy på Scraplagret...tur man kan nyttja datorn på lunchrasten =)

Ha en bra dag vännen
Kram Maritha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails