Honorable Mentions and Top 3

onsdag 24 november 2010

DT Hobbyhärvan: Missa inte...

.... att kommentera detta inlägg ... för att ha en chans att vinna... Vad? Ja, det ser du när du hoppat dit...

Tänkte passa på att visa denna LO jag gjort... Det är min äldsta kille som är ca 1½ år.




Vi bakar och han slickar skålen... Det är bättre än att äta kakan när den är klar och så blir man sååå härligt kladdig!



Visst är det underbara papper... Passa på, de finns på rean hos Hobbyhärvan... Skynda fynda, du vet! Det är i alla fall 3ndy Papir och alfabetet är från ja... det minns jag faktiskt inte... Minns inte ens var jag lagt alfabetet så jag kan inte ens kolla... Vaddå teflonminne?? De små pepparkaksformarna är i alla fall YouDo.


Jag har öst på med mist i olika färger och stämplat med Inkidos stjärnor innan jag satte fast fotona...



Hoppas ni inte blåser bort i snöstormen!! Vi har varit inne hela eftermiddagen och myst. Passat på att baka pepparkakor medan vinden vinit utanför knuten. Fy vad det har blåst!! Hmm, har ju ett snöoväder ganska färskt i minnet då det i vår stad för 12 år sedan föll 2 meter snö på tre dygn och för er som inte minns så är det faktiskt ALLDELENS sant! Jag överdriver inte det minsta. Jag kom ut ur min port och fick KLÄTTRA upp för en vägg av snö för att ta mig ut... Nog för att jag gillar snö men allt måste ju inte komma på en gång. Nu för tiden måste man ju dessutom skotta själv och det gillar jag men.... 2 meter på en gång - då blir det att skotta....

Ha en underbar kväll!!! Och har du läst så här långt så missa inte att hoppa till detta inlägg för att ha en chans att vinna!

5 kommentarer:

Ida H sa...

Men hoppsan! Vad har hänt här? Så oväntat men jättefint!
Kul att förnya sig lite ibland eller hur, jag bytte typsnitt på min blogg här omdagen men jag hittade visst fel html kod för det förändrades bara på första sidan... ska böka med det en annan dag då jag har ork fört.

Du håller samma fina klass på dina kort gång efter gång, wow, du är bra på det!

Jo vi trivs i snön- just nu 25 cm av det vita... underbart!

Jag önskar Dig en underbar advent!!
Kramar/ Ida

Louise sa...

Vilken underbar LO! Och jag försöker avgöra vad jag gillar mest men jag måste säga att bilderna på din söte lille kille är bara bäst! Och kakformerna uppe i ena hörnet.
Kram!

Pia sa...

sååååå herligt layout med små søde detaljer
knus Pia

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ grymt fin LO!!! Du är ju bara så galet duktig på dessa LO:S gumman *impad*
Härligt med snö.....JAG ÄLSKAR SNÖ!!!
=)

KRam kram Maritha

*Vicki* sa...

Oh my word!! This is just PRECIOUS!! I love that photo girl!! What adorable memories!!HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails