Honorable Mentions and Top 3

fredag 1 oktober 2010

Vinst i Avesta!

Hoppas ni där ute har en mysig kväll! Själv har jag min lilla syster på besök och just nu nattar hon mina barn... Lyx!! :-) Detta ger mig några minuter framför datorn och jag tänkte passa på att visa ett kort som jag inte hunnit med att visa förut...



Det är mitt bidrag till Inkywings tävling i Avesta. Temat för tävlingen var att använda Fun Flock. Jag använde orange fu flock (eller så kan det också kallas för velvet). Känns som fint, fint ludd ungefär...



Har maskat två stämplar; killen från The Greeting Farm och den stora dinon bakom från Pysselmyran...


Hoppas ni får en härlig kväll med mycket mys!! Själv ska syrran och jag pyssla lite och så ska vi se Idol. Imorgon bär det av till mässan i Bomhus!! Bor du i närheten av Gävle så passa på att ta en sväng förbi Folkets Hus i Bomhus där Åsa annordnar pysselmässa med ett flertal företag, bla Mimas och Lilla Handarbetsboden. Det är gratis inträde!!! Kolla vidare på Åsas blogg, du hittar den i min inspirationslista härintill (den heter asamia).


Sammanfattning:

Motiv: The Greeting Farm (Happy Day) och Dinosaurie från Pysselmyran
Färger: Distress Refiller Mycket grönt och orange men jag minns faktiskt inte vad jag använt
Papper: MME (supersöta med dinosar på...)
Övrigt: Orange Fun Flock, band,
Punchar/dies: Spellies Label 1

4 kommentarer:

Annelie sa...

Vilket härligt kort Linda!!!
Jag vet minst två som skulle bli överlyckliga över att få ett sånt dinosauriekort - och nej det är inte mina barn ;)De har vuxit ur den åldern för aalldeles för länge sen...
Hoppas du får en härlig dag på mässan!
Kram Annelie

Ida H sa...

Grattis, det är ju kul att vinna!!
Gillade verkligen ditt kort i Ett Tryks oktobernummer! Läckert med förklädet...
Kram!

Maritha sa...

OJ vilket härligt kort du gjort gumman.....bara älskar "luddet",jag har oxå köpt på mej sånt en gång i tiden,men jag blev GALEN när det typ fastna där det inte skulle fastna (jag har tålamod som en 2åring ibland). =) Ditt var iallafall hur snyggt dit satt som helst! =) Love your work!

Såååå många "bus-kommentarer" jag hade fått *ler med hela ansiktet*

Hoppas ni får en bra dag på mässan*avis*
Stora kramen till dej

Louise sa...

Hej gumman!
Jag kan verkligen förstå att du vann med det här underbara kortet!Otroligt fint kort!
Ha en underbar helg ♥
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails