Honorable Mentions and Top 3

lördag 9 oktober 2010

Skissutmaning på CC!

Ytterligare ett alster till CCn på Svensk Scrapbooking! Ytterligare en LO - jag som aldrig gör sådana annars... Har nu gjort 5 LOs på ungefär lika många dagar. De andra 3 får ni se en annan gång... Här är i alla fall min tolkning av den skiss som fanns som underlag för utmaningen:



Har använt ett papper som bas som kommer från Best Creations Inc som jag köpte på mässan i Avesta (hos Mazzarin som hade massor med läckra papper, bla Lego! - perfekt för mig med småbarn...)




Cirkeln har jag gjort med sonens leksaksbil som jag rullade runt på distressdynan Faded Jeans och sedan sladdade runt över pappret. Har liftat det från min egen LO som jag gjorde tidigare i veckan... Alfabetet är ca 3 år gammalt och köpt på mässan i Gävle på den tiden när jag hade bestämt mig för att börja med scrapbooking och skulle göra LOs på äldsta sonen. Det blev inget av med det... Började förra hösten igen och då snöade jag in på kort totalt. Har gjort enstaka LO sedan dess, mest till utmaningar... Bara för att det är kul att testa! Ja, men i alla fall - för att komma tillbaka till alfabetet - så är det Thickers.



De söta flygplanen är från YD köpta hos Hobbyhärvan liksom journalingrutan från American Crafts.


En lite annan vinkel...



Hoppas ni har en härlig lördagskväll! Själv har jag maken utflugen och passar då på med allehanda pyssel, bloggande och surfande... :-)

4 kommentarer:

Nina sa...

Nydelig LO :)

Fine farger og ikke minst flotte bilder

Lillnettan sa...

Smaart med leksaksbilen! :D

Tack för kommentaren i min blogg, jag blev så glad. :) Jag har några rubons kvar från den pappersserien (några färgglada swirls, små stjärnor, ett par cirklar och någon blomma) och skickar dem gärna gratis till dig om du vill ha?

Mim... sa...

Vilken härlig LO och vilken kul idé att ta och köra med en leksaksbil på dynan.
Ha det bra.

Zima sa...

Aaah! Vilken superbra idé med hjulspår! Har oxå varit karlfri i helgen och passat på att pyssla, pyssla och pyssla...! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails