Honorable Mentions and Top 3

tisdag 19 oktober 2010

Mums från Avesta!

Idag är det vabb som gäller. Lilleman har ögoninflammation så har är ju inte direkt sjuk... Full fart är det som gäller... Maken var hemma igår, får köra varannandags principen! Tror det blir lite bullbak fram på dagen så har vi har något att göra i regnrusket...


Tänkte visa er en sak jag gjorde i Avesta när vi var där på pysselträff i början av september... Har inte blivit av att jag lagt ut det än. Men nu kommer det... Mums! Inspiration och förlaga finns hos Marianne, se min blogglista til höger.



Som ni dessutom ser på kortet så fick lilleman syn på innehållet, så det finns inget längre.... ;-)

Jag har altrat en chokladkaka... Gör ett annorlunda kort var temat så jag tyckte detta passade bra.




Motivet liksom texten hittade jag i Inkywings realåda. 10 stämplar för 75 kr, vilket fynd!





Hoppas ni får en härlig dag!! Jag ska mysa med mina busungar...

Sammanfattning:

Motiv: Inkywings
Färger: Stämplad med walnut stain
Papper: Maja Design
Text: God Jul... ?
Dekorationer: Rosor, band, löv
Stansar/dies: MS kantstans och spellisar ovals/scalloped ovals

5 kommentarer:

Louise sa...

mmmm..här hos dig brukar man alltid hitta ögongodis men nu fanns det RIKTIGT godis ;) Oavsett vilken sort det är så frestas du alltid rejält!

Otroligt snyggt! Perfekt när man skall gå bort :)
Kram!

Maya sa...

Åhhhh så nydelig pyntet sjokolade, Linda!
Og så smart med skrivefelt under motivet!!
Motivet er forresten ett av mine favoritter, det er så koselig :)
Ha en toppers dag,
klem fra Maya :)

Anne-Lie Ekebjär sa...

så fint,Linda. ser så " chokladigt ut. fint med det läckra textkortet. lyckliga " lilleman" som fick sig en "götta".
KraMa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej!
Vilken härlig blogg du har, hittade dig genom Louise´s blogg,
har nu blivit följare!
Kram Ann-Charlotte

Maritha sa...

Super härligt chokladkort...MUMS!! Fina färger óch riktigt fint dekorerat,du är en sann inspiration min goa gumma!!! =)

Lät lagomt med lite bullbak en regnig dag(här har vi inget regn idag). Jag bakade typ 100 bullar i lördags......nu är det 5 bullar kvar!!!! (suck) En 20 åring en 17 åring och en 12 åring + kompisar = inga bullar kvar!!!!! =)

Stora kramen min vän

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails