Honorable Mentions and Top 3

måndag 11 oktober 2010

Min stora hemlighet...

.... kan jag äntligen avslöja!!! Åhhh, som jag väntat på att få tala om detta... :-)

Som ni vet (om ni läst tidigare inlägg) så avslutades mitt gäst-DTskap hos Hobbyhärvan i fredags. Men jag är inte så ledsen för jag har ett nytt DT-uppdrag att ägna mig åt. Jag är ny fast medlem i designteamet för:










************************













***************************













******************************'














Nyfiken???














*****************************














Jo, jag är numera med i det fasta designteamet hos HOBBYHÄRVAN!! *hihi* Vi ville busa lite med er... Otroligt roligt att Mia ville ha mig kvar som ordinarie medlem i DT-gänget och jag är verkligen hedrad!! Det har varit jättekul och det kommer att fortsätta vara det. Jag älskar att skapa och det är sååå roligt att få skapa åt Mia och Hobbyhärvan. Appropå detta så har jag en liten överraskning för er framöver...

Här är dagens kort som är med en av Bildmålarnas stämplar. Klicka på bilden för att läsa mer om kortet.




Ha en härlig kväll allihop! Själv ska jag få lite egentid i em/kväll och ni vet väl alla vad jag gör med egentid vid det här laget??? Just det.... PYSSLAR!! :-D

12 kommentarer:

Guro sa...

Wow så morsomt!!! Gratulerer så masse :-) Gleder meg til å se alt det flotte du lager for dem fremover.
Ha en super uke!
Klem Guro

Louise sa...

WOW!! Vad roligt Linda :D MEN jag är inte ett dugg överraskad över att du numera kommer tillhöra teamet som en fast medlem ;) Du är ju såååå otroligt duktig! :D
Vilket sött julkort :) Hon är ju riktigt söt, Mimosa. Har aldrig tidigare gillat Bildmålarna men tack vare dig får jag nog be att omvärdera ;)

Kram och STORT GRATTIS!

Maritha sa...

MEN DU TJEJEN........GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! =) kan ju förstå att dom vill ha dej kvar,du är ju bara för duktig du stumpan!!
Ett så härligt julkort du gjort oxå,det bara lyser ju pysselbus om det! =)Heeeelt underbart!! YOU ROCK!

busiga kramar till dej

Mim... sa...

Så Kul!! och visst är det härligt när någon vill att man ska DT:a åt dom gästspel eller ordinarie spela ingen roll. Grattis!
ha det bra

Ida H sa...

GRATTIS!!!
Så fantastiskt roligt.
Jag skulle oxå vilja konservera inspiration på burk...tror du man kan ha det som affärside´?
Kram!

Lisa-olsi sa...

GRATTIS!
Skojigt att få inspirera andra scrappare.
Ha det gott!
Lisa

Lena sa...

Roligt vännen även om jag inte är ett dugg förvånad :-)
det regnar verkligen härliga kort och alter från dig hela tiden och vilken butik vill inte ha det?
ses snart!
kram L

Therese sa...

Grattis! Vel fortjent. Du er kjempeflink. Kortet du har laget er utrolig nydelig. Søtt motiv og flotte detaljer. Klem :)

Pysselfröken sa...

Väldigt sött kort! Grattis till DT-uppdraget. Lyckliga dem som får dig i teamet.

Zima sa...

Grattis!

mhlcards sa...

Grattis vännen! Inte heller jag är ett dugg förvånad.

Kram och vi hörs snart!

/ Mari

Lillnettan sa...

Wow, så roligt! Grattis! :-D
Skulle du vilja maila mig din adress? ;-) anneth.strinnholm@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails