Honorable Mentions and Top 3

söndag 10 oktober 2010

Kort efter en skiss på CC

Det här kortet har jag gjort efter skissen på en av kortutmaningarna på Svensk Scrapbookings CC.



Har målat motivet med distresser, en äldre Edwin från Magnolia som är himla söt!



Har använt två Reprint-stämplar till detta kort. En som bakgrund stämplad med Aged Mahogany och den främre cirkeln är embossad med glitter-moss. (Tyvärr blev fotot dåligt...)



Annan vinkel...



Hoppas ni får en härlig dag!! Jag återkommer med ett kort till idag som jag laddat upp på CCn. Utöver det har jag ett kort till men det få komma lite senare...



Sammanfattning:

Motiv: Magnolia
Färger: Distress Refiller Fired Brick, Aged Mahogany, Pumice Stone, Black Soot, Tattered Rose, Tea Dye, Mustard Seed, Scattered Straw och Wild Honey
Papper: Maja Design och Magnolia (kanter chalkade med vitt...)
Texter: Båda från Reprint.

1 kommentar:

Maritha sa...

Här har man varit borta en ynka helg och då händer det grejjer minsann.....hur ska jag hinna ikapp att kolla allt!!? =)
Ditt kort är hur gulligt som helst vännen,jag älskar upplägget på det! Känns så juligt och härligt! Sån fröjd för ögat!

stora kramen till dej <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails