Honorable Mentions and Top 3

söndag 24 oktober 2010

Jag är sååååå.....

..... himla glad!!! Men innan jag berättar varför måste jag först verkligen tacka för alla supergulliga kommentarer som ni lämnar efter er!! Det sätter jag sååå stort värde på och blir kalasglad för varenda en!!


Jo, jag är såååå himla glad idag för jag kom på

Photobucket


Kan ni tro det?? Var själv tvungen att nypa mig!! Tusen tack för det!!!

Hoppas ni alla får en härlig söndag!!! Och håll utkik här framöver, det är inte länge kvar tills det är blogg-jubileum...

7 kommentarer:

Maritha sa...

GRATTIS GRATTIS LILLA GOA DU!!! Klart du kommer i toppen,du är ju såååå galet duktig!! =)

Kramar till dej vännen min

mhlcards sa...

Grattis!!!
Just nu hinner jag verkligen inte med att kommentera alla inlägg du bara öser ur dig alster, alla lika ljuvliga.
Kram och nu får vi ta och boka in den där träffen så vi får ses!!!

/Mari

Zima sa...

Grattis!

Louise sa...

VAD ROLIGT LINDA!!!
Det har du verkligen förtjänat för kortet var underbart! :)
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!

Randi Th. sa...

Gratulerer! Fortjent!

Ha en super dag!

-klem-

Ida H sa...

Så himla roligt! GRATTIS!!!
Visst är det underbart då man får credit för sina skapelser!
Ha en underbar vecka!
Kram

Annelie sa...

Klart vi tror det, vem om inte du skulle platsa där!?!
GRATTIS!!!
Så många underbara alster du har spottat fram - IGEN!!
Älskar höstkortet...
& det rosa kortet...
& LO´n....
ja allt du gör!! ;)
Hoppas du får en fin fortsatt vecka,
Kramis Annelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails