Honorable Mentions and Top 3

onsdag 6 oktober 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Puss på dig!

Det blir ett snabbinlägg idag också... Har fullt upp i pysselrummet... Mycket som ska skapas.... ;-) Titta in på Hobbyhärvan och se detta kort... (klicka på kortet)





Just nu snurrar det julmusik i spelaren... Gissa vad jag skapar för något... :-) Me LOVE christmas!!! Min absoluta favoritjulsång är Adolfsson och Falks "Mer Jul" när man ser till de mer moderna. Det är den som går just nu.... Funderar starkt på att klicka i repeat... ;-)

Hoppas ni får en härlig kväll!! Kika förbi igen för det kommer mer, mycket mer... :-) Ha det gott!

4 kommentarer:

Louise sa...

Enkelt men väldigt vackert! Jag gillar verkligen glittret runt motivet som är utsökt målat, by the way :)

Kram ♥

Maritha sa...

Ett såååå härligt kort gumman!!! Du bara spottar ur dej kort efter kort med samma höga standard...så glad att jag får kolla på dina nu när min ork försvunnit ut genom fönstret el vart den nu tog vägen.??? =)
Supersöt stämpel och en galet gulligt kort ialf!! Du är så härligt inspirerande(trots min orkesbrist) =)

Stora kramen till dej

Malin/Majamelon sa...

Så sött så jag smälter =D

Kram
malin

Petra/Paradise sa...

Vilket supersött kort!!!
Och givetvis måste man ha julmusiken igång när man skapar julkort!!
Jag satt å gjorde ett gäng julalster häromdagen å jag tyckte det gick lite trögt. Nu fick jag svaret på varför..jag spelade ingen musik!!!

Jag lovar att skärpa mej! ;)

tack för dina söta ord inne hos mej! *glad*

Trevlig helg!!!

KRAMAR Petra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails