Honorable Mentions and Top 3

lördag 9 oktober 2010

Färgglad LO till CC!

Hela helgen är det CC på Svensk Scrapbooking och jag fick för mig att delta i en av deras LO-utmaningar. Temat var att göra en LO i kalasfärger - ju färggladare dess bättre... Och färgglatt blev det! (synd bara att solen inte skiner för dessa färger sprakar verkligen IRL!!)



Jag har använt papper från Bo Bunny och tyckte de matchade så väl mina barns kläder... Min lilleman är 1 dag gammal på det här kortet och storen är uppe och hälsar på för första gången.


Älskar verkligen de här pappren... Köpte dem i somras och på mässan i Avesta kompletterade jag med några till och även lite stickers och chipboards i samma serie.



Jag gillar hur man kan använda olika serier hos Bo Bunny och de ändå matchar. De röda stickersen är från "tis the season"-serien.




Några blommor från Prima, lite tyll och en klocka från Tim Holtz.



Nu har jag pysslat konstat i flera dagar när jag inte passat barnen och känner mig helt snurrig... Fast allt jag vill är att pyssla mer... Så det kommer nog fler alster framöver... ;-)

Ha en riktigt härlig dag och ta en sväng inom Svensk Scrapbooking och se om du vill hoppa med i någon utmaning... Hobbyhärvan är med och sponsrar!

Sammanfattning:

Papper: Bo Bunny's Block Party
Dekorationer: Blommor från Prima, spindelvävsnät, chipboard och stickers från Bo Bunny, klocka från Tim Holtz.

4 kommentarer:

Zima sa...

Väldigt fin LO du gjort! Jag är oxå förtjust i BoBunny papprena. Önskar dit lycka till i tävlingen - men inte för mycket för jag håller på med en LO som jag ska ställa upp med i samma kategori ;)

Louise sa...

Hej gumman! :)

Japp, idag har jag huserat på Magnolia :) Gick loss ordentligt ;) Åkte hem 2 kassar rikare med ett stort smile ;) Tänk vad lite shopping kan göra :)

UNDERBAR LO! Så fina färger och de passar utmärkt till barnens kläder precis som du skriver :)
Blommorna är så vackra! *lite avis ;) *

Kram!

Annelie sa...

Ojojoj vad du har hunnit med mycket den här veckan, o det ena är ju snyggare än det andra!! Gillar verkligen denna LO:n...så fina färger... & söta barn förstås :D
Har aldrig gjort nån stor, "riktig", LO, har aldrig varit sugen på att testa, men nån gång kanske.
Lycka till med alla utmaningarna,
Kram Annelie

Lisa-olsi sa...

En härligt färgsprakande LO på dina barn,
jag gillar när det är "mycket" på de scrappade alstren :)
Ha det gott!
Lisa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails