Honorable Mentions and Top 3

onsdag 13 oktober 2010

DT Hobbyhärvan!

*hihi* Det känns så roligt att kunna skriva DT med hopp om att kunna inspirera lite med mina alster. Idag finns en tutorial på distressmålning på Hobbyhärvans blogg.

Jag visar hur jag målar men det finns lika många sätt att måla med distresser som det finns distressmålare... Alla gör på sitt vis, men är du nyfiken så kika gärna på tutorialen och testa. Sist i inlägget finns dagens kort...

Ha det så bra!! Och du; du har väl inte missat att spritt nya Belles'n Whistles-stämplar nu finns i butiken??

2 kommentarer:

Maritha sa...

Men lilla stumpan va fint kort du gjort.....jag blev helt såld!! Så kul med din visning av distressmålningen oxå,det är så kul att få se hur andra gör!! Tack för att du delade me dej! Sååååå kul att du har fått ett dt uppdrag,det är nått jag bara kan drömma om(det gör jag oxå) =)

Stora kramen till dej min vän

Åsa/asamia sa...

Grattis till ditt uppdrag!
Det ska bli skoj att se vad du hittar på för fina saker.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails