Honorable Mentions and Top 3

måndag 6 september 2010

Who-ho!!! Den är tillbaka!

Lusten att skapa är tillbaka!!!!! Jag är såååå glad! Jag har varit i Avesta hela helgen för att bara pyssla och gå på mässa och det var såååå kul!!! Jag hann med att göra 4 kort och 2 LOs!!!! (ja, ni läste rätt jag gjorde LOs... gör det ibland på träffar bara för att det är kul att testa!)


Dessutom måste jag ju skvallra att jag gick och VANN!!!!!! TVÅ tävlingar!!!!

Den första var på lördagen och den var sponsrad av Vilda Stamps. Vildas egen PUCK var enhällig domare och jag vann FÖRSTA PRIS!!! Ett set med URLÄCKRA vintage-stämplar! Tyvärr kan jag inte visa mitt kort just nu för jag lämnade kvar det hos Puck och Vilda. Skulle ni träffa på Vilda på någon mässa så kanske mitt kort sitter i deras monter... Min vän Lena fotade med sin iPhone så vi får väl se om jag kan få över det kortet så jag kan visa... Annars gick kortet i brunt med Majas underbara papper. Jag hade frontat Vildas jultext-swirl (den med texten "midvinternattens köld är hård....", den är underbar tycker jag) och så köpte jag en liten tomtegubbe som tittade fram bakom en planka (stämpel). Dekorerade med lite utstansade snöstjärnor och några metallblommor. Färdig!

Svårt att få sig en bild av detta... Men vi får se om vi kan lösa kortöverföringen så kommer det kort här sedan.

Det kommer även kort på mina övriga alster men jag kan också passa på att skvallra att jag inte använt en enda Magnolia-stämpel i helgen, att jag hunnit med att göra ett grattis-kort till min lillasyster som snart fyller år och att vi i tävlingskittet fick UNDERBARA hÄnglar-stämplar!!!!! (nysläppta som kom med specialleverans via Inkywings trots att hÄnglar själva uteblev från mässan pga sjukdom...)


Ha en go, mysig dag så återkommer jag med foton! Datorn funkar fortfarande inte som den ska men jag kan lägga in fotona bakvägen... Perfekt!!!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Men vad roligt att höra ifrån dig!! Har saknat dig ju :-)
Låter som att du har haft en toppenhelg, GRATTIS till vinsterna och till att ha återfått skaparlusten. Det är ett riktigt elände när den inte finns på plats...
Ser fram emot att få se lite bilder,
Ha det gott så länge!
Kram Annelie

Maritha sa...

Härligt pysselbusan gumman!!! Sååååå skönt att höra att din skaparlust fanns i Avesta,då vet man ju vart man ska åka för att hitta den om det blir så min oxå försvinner.......nu undrar jag dock bara om du vet vart man ska åka för att få fler timmar på dygnet???!! =) Stort grattis till dina vinster oxå,är inte ett dugg förvånad,du är ju så himla duktig att det är självklart!! Blev så glad när jag såg dina kommenatarer hos mej,tack goa du!!!
Nu väntar jag me spänning på att få se dina Lo:s....jag behöver lite tips så jag kanske törs ge mej på en sån jag me!! =)

Stora stora kramen till dej

Anne-Lie Ekebjär sa...

Stort grattis till vinsterna! Hälsar dina stolta "parenteser."
Va kul att lusten att skapa har återvänt, lycka till i fortsättningen.
Kram Ma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails