Honorable Mentions and Top 3

onsdag 22 september 2010

Pay it forward - en ny kul idé!

Den här hittade jag inne hos min bloggvän Louise häromdagen och självklart var jag inte sen att hänga på! Det handlar om en skicka-vidare-utmaning. De tre första som kommenterar detta inlägg får ett handgjort alster av mig (jag har hela 365 dagar på mig dock ;)) Det måste inte vara ett kort. Om du lämnar en kommentar här förbinder du dig också att skicka vidare "pay it forward" på din egen blogg. Det är alltid roligt med något nytt! Så det skulle vara kul om just DU ville hänga på!




Så skynda, skynda!! De tre första som kommenterar detta inlägg alltså....

Vi ses snart igen, för jag har ett inlägg på Hobbyhärvan idag.... :-)

1 kommentar:

Maritha sa...

Jag är ju sååå sugen att hänga på din PIF oxå....vet dock inte om det går då jag redan hängt på Lojsans??? Jag har ju redan lagt upp pif på min sida......borde det inte räknsa då?? JAG VILL JU HA NÅT SOM DU GJORT OXÅ JU!!! *fniss fniss*

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails