Honorable Mentions and Top 3

tisdag 7 september 2010

Jag har fått....

.... en award!!

Jag har fått den av underbara, sprudlande och inspirerande Maritha. Superstort tack vännen!! Det värmer att du tänkte på mig!





Awarden går till som följer:
¤ kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den
¤ tacka och länka till den man fått den av
¤ nominera 7 andra bloggare och länka till dem
¤ berätta 7 intressanta saker om dej själv


Jag skickar awarden vidare till följade underbara bloggare!!! (har försökt att inte ge "dubbelt" då det är många som redan fått denna, trots att många av er förtjänar att få den många gånger om...!)

Lena - För att du fick in mig i denna underbara värld och för att du inte är sen att hänga på och dra iväg med mig på träffar och mässor! För att du gör så välarbetade kort med många pilliga och genomtänka detaljer!!!

Eviebee - Min kollega hos Hobbyhärvan! Gör underbara alster och sprider positiv glädje omkring sig!!


ScrappIda - En gammal kär bloggvän som inspirerar med många kreativa idéer så som egenggjorda blommor, tapet och - inte minst - grymma vintagekort!!!

Nina - En underbar vän och kreativ inspiratör! Enormt duktig på att kombinera färger och dekorera kort!

Mari - En nyfunnen vän som är såååå fantastiskt duktig på att göra kort. Det har varit en ynnest att få sitta med henne hela helgen och pyssla! Wow!

Camilla - Camillas underbara Magnolia-kort som får en smälta! Sååå underbara detaljer och fantastisk färgläggning. En stor inspiratör!

Lisa - Lisas underbara och välarbetade alster finns hos Inkido att beskåda. Fenomenal på att få till helheten på sina verk. Många vackra detaljer och underbara färger på alla vis!

7 intressanta saker om mig själv!

- Har designpapper i överflöd, en ca 40 cm tjock bunt... vill ändå alltid ha mer!

- Är galet beroende av Coca-Cola Zero och är förvånad över att jag faktiskt kom hem med en oöppnad flaska efter träffen i Avesta i helgen!

- Är tok-glad över alla goa kommenterar jag får och försöker besöka alla som kommer hit... hinner inte alltid, men tack för att ni tar er tid att kommentera - det gör mig glad och ger mig massor av skapar-lust!

- Är utflyttad infödd Stockholmare

-Önskar jag kunde göra LOs

-Vill uppfinna 4 timmar till på dygnet som är vikta åt pyssel

- Somnar hejdlöst när jag åker tåg, bil (ja, inte när jag kör....) eller flyg. Det är som att blåsa ut ett ljus...

Ha en underbar kväll alla ni där ute!!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Ha ha ........jag dööööör utan cola zero!!! =) Du är go som skriver så fint om mej du!! tack!!
Goa kramar till dej gumman

Ida H sa...

Tack Linda!!
Vad glad jag blir!
Tja, det är inte alltid man känner för att scrappa & då är det bättre att ta ett brake... har ett litet sådan själv just nu...

Kram!!

LisaMattias sa...

Tusen tack för dina vackra ord!! Det är alltid så roligt att höra att man inspirerar, det är min största drivkraft!!
Kram från Lisa

Eva J sa...

Tusen tack! Jag ska suga lite på denna karamell så återkommer jag.
Tack tack

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails