Honorable Mentions and Top 3

tisdag 7 september 2010

Höstig LO till en av utmaningarna i Avesta!

Tänkte visa min LO som jag gjorde efter en skissutmaning i Avesta. Valde att ha ett hösttema på den och så här blev det: (kraven var också max 4 papper, bling och blommor)




Kortet är på lilleman och är taget för knappt ett år sedan, när han var 11 månader. Nu fyller han två om någon vecka och vart tog de åren vägen...?


Fokus på dekorationerna; löven är stämplar från Pysselmyran och jag har färglagt med distresser. Även svamparna i hörnet av kortet är en stämpel från Pysselmyran. Passade på att köpa dessa samt en till stämpel av dem när de ställde ut på mässan i helgen. Jag har använt en blingswirl som jag "slaktat".... Dessutom har jag inspirerats av de duktiga tjejerna på Scraplagret och sprejat och stänkt med glimmer mist.




Pappren kommer från Maja Designs kollektion... Love them!! Är dock inte alls lika förtjust i sommarkollektionen eller för den delen deras julkollektion som precis kommit... Sånt är livet och det är ju tur man inte tycker om ALLT för hur skulle det se ut??? Texten "höst" är en stämpel från Inkywings stämplad med Wild Honey.



Med denna LO vann jag inget men den högsta vinsten är ju ändå att vara nöjd själv, eller hur?!?

Ha nu en riktigt härlig kväll!! Själv ska jag passa på att pyssla lite då jag har två bebiskort att göra...

5 kommentarer:

Maritha sa...

Men jösses vilken LO!! Jag blir så avundsjuk på dej som kan få till så fina Lo:s....jag måste ta tag i mitt Lo-problem!! =) Din va iallafall så fin sååååå! Härliga detaljer och snyggt papper....för att inte prta om motivet såklart,sötstrut!! Härligt att se gumman att du har fått upp pyysellusten igen,och det är så kul att du tiitar förbi mej och lämnar små super-rara avtryck....<3

Stora kramen till dej vännen

Louise sa...

Hej gumman :)
Så fin lo :) Du har verkligen lyckats förmedla höstkänslan, färgerna är så vackra och jag bara älsssskar färgstänket med misten.
Urvackert!
Kram :)

Annelie sa...

Åh jag trodde nästan att jag hade kommit fel ;) Jättekul att se en annan sida av dig!
Det är en riktigt fin Lo du har gjort & vilken liten sötnos du har. Mina små pojkar har blivit stora...de är 15 & 19 år nu, akta dig vad fort det går!!
Ha det gott vännen,
Kram!!

Gittans Pysselsida sa...

Så underbar LO...blir riktigt "sugen" på att prova.Tänk...jag tycker om hösten och dess färger ..som du fått fram så fint.
Kram// Inga

Anne-Lie Ekebjär sa...

Hej där,vilket fint kort, härliga höstfärger, får verkligen den rätta känslan. Lilleman är ju en goding förståss. Har en fråga till dig, om tiden räcker till skulle jag vilja beställa ett bröllopsgrattis kort. Har en kolega som gift sig,och är nu på resa i 2veckor. Förstår om tiden inte räcker. Stora kramar till min goa pysselunge.
"KramMa"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails