Honorable Mentions and Top 3

fredag 3 september 2010

The Greeting Farm, mässa och jobb!

Hua, har nu jobbat i två veckor och det är inte sant hur fort tiden går!!!! Tyckte jag jobbade första dagen igår... Men så var det ju inte.... ;-)

Kämpar vidare med min knäppa dator. Vill inte riktigt acceptera att jag måste lämna in den. Är sååå arg för att jag inte "kan själv"!

Här kommer i alla fall det kortet som jag gjorde till Sketchy Colors utmaning förra veckan; när det inte funkade.... :-(




Ja, det blir bara ett kort... Orkade inte fota mer om det inte skulle funka....

Imorgon lämnar jag man och barn för att åka på PYSSELMÄSSA OCH TRÄFF. Jag ska hämta Lappskoj(s) kl 8 och så bär det iväg till AVESTA!!! Ska du dit??? Kom gärna fram och hälsa.... Alltid lika roligt att träffa nya människor! Nu är det bara packandet som återstår och det är alltid lika drygt.... Vad ska med och vad får stanna hemma? Vad tror man sig använda? Det är ju hopplöst när man inte har en aning om vilka utmaningar som kommer men samtidigt är det ju det som är det roliga!!

Kan passa på att tipsa om höstens pysselmässa i GÄVLE... 2:a oktober går den av stapeln i Bomhus Folkets Hus. Kolla in Åsas blogg (Asamia i min blogglista här bredvid).

Ha nu en riktigt härlig fredag och helg så kommer här snart mer alster!!!

Sammanfattning:

Motiv: Madelynne från The Greeting Farm
Färg: Distresser; Stormy Sky, Chipped Sapphire, Bundle Sage, Peeled Paint, Forest Moss, Victorian Velvet, Aged Mahogany, Vintage Photo, Walnut Stain, Tattered Rose, Tea Dye
Papper: MME
Dekorationer: Pearl Maker, Alfabetsstickers
Dies/Punchar: Cirkel och Scalloped Cirkel från Spellbinders, scalloped punch

6 kommentarer:

Ida H sa...

Kul att du är tillbaka igen!
HAr saknat dina inlägg.
Det där med datorer är ett gissel- de är bra tills de börjar strula...
Har fixat en ny header till min blogg...men katten att det tar tid att leta i alla stilmallar & kodmallar. Jag går shysst vilse bland alla Htmlkoder...
Ha en fin mässdag!!
Kram Ida

Anne-lie Ekebjär sa...

Fint kort. Hoppas du får en härlig helg med mycket trevligheter.
Ha en underbar dag själv.
Kram MA

Anne-lie Ekebjär sa...

Fint kort. Hoppas du får en härlig helg med mycket trevligheter.
Ha en underbar dag själv.
Kram MA

Louise sa...

Åh! Vilken sötnos :) Å, nej...jag som INTE skulle handla mer den här månaden ;)
UNDERBART kort och Madelynne är verkligen vackert färglagd.
Tack för dina alltid lika uppmuntrande ord inne hos mig :) Hoppas verkligen att du får rätt på din dator snart för livet är inte lika roligt annars ;)

Kram

Maritha sa...

JAG VILL TILL AVESTA!!! hade varit sååååå kul att få träffa dej LIVE!! =) Men tyvärr är det ju toklångt från kalla Östersund så det får jag väl bara inse att det inte funkar!! =)
Snyggt kort igen fröken fräken!! =)Galet fint målat!!

Kramen

mhlcards sa...

Ja, det var ju det här med att packa.........

Kram Mari - vi ses snart!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails