Honorable Mentions and Top 3

onsdag 8 september 2010

Gäst-DT Hobbyhärvan: Solroser som minner om sommaren!

Idag är det dags för ett kort hos Hobbyhärvan igen! Jag har använt ett motiv från Tina Wenke/Stampavie. Hoppa gärna in på Hobbyhärvans blogg för att läsa mer och ta även en titt förbi butiken för Mia har många nyheter och mer trillar in hela tiden. Sen kan jag även passa på att skvallra att REA-kategorin är påfylld... ;-)




Hoppas ni alla får en underbar dag! Själv hann jag med ett beställt bebis-kort igår och så ska jag väl fortsätta med nästa ikväll, om jag inte hittar på något annat... Fick sååååå mycket inspiration av talangfulla Mayas hÄnglar-kort, så det finns en risk att det blir ett riktigt höstigt kort istället... :-)

7 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh vilket soligt och glatt kort du gjort vännen!! Härliga färger och ett gulligt motiv! Jag blev oxå såld på Mayas hänglarkort,det va ju bara helt ljuvligt!! =) Visst är det tur att vi har lite bloggar som kan inspirera och tipsa om lite nytt! Såååå kul!
Dina uppmuntrande kommentarer är ju oxå en drivkraft.....men blir så glader av dom!! <3

Kram kram

Louise sa...

Hej gumman :)

Nu är du tillbaks på riktigt märker jag ;) Roligt! :) Alltid kul att kika in här efter inspiration :)

Det här är så sött :) Jag gillar verkligen de stämplarna :)Så fina färger :)

Kram!

Therese sa...

Nydelig kort i herlige farger. Vakker hjørnepunch du har brukt og motivet er jo så søtt. :)

Anne-Lie Ekebjär sa...

Det var ett läckert kort. Härliga färger. Sitter här lite på sniskan, har fått ont i ryggen IGEN!!! jag blir så trött på det. Har kollat namnen på brudparet, Louise och Mikael Langell. Lycka till nu.
KramMa

Annelie sa...

Vilket underbart kort Linda! Känns härligt uppfriskande bland alla tomtar & halloweenspöken som börjar dyka upp överallt ;)

Tack snälla för alla !!! du gav mig, blev så glad!!!

Tror att jag har glömt säga grattis till awarden, den är du mycket väl värd, Grattis!!
Kram Annelie

Pia sa...

nydeligt kort i lækre farver og sødt motiv

Guro sa...

Nydelig kort du har laget :-)
Kjempesøtt motiv og nydelige farger :-)
Stilig punch du har brukt her!
Klem Guro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails