Honorable Mentions and Top 3

torsdag 2 september 2010

Gäst-DT Hobbyhärvan Ängel från Kort og Godt!

Jag har sedan tidigare gjort ett kort för Hobbyhärvan som finns att beskåda i bloggen. Klicka på kortet så kommer ni dit!





Mia håller för övrigt på att få hem en massa nyheter i butiken så passa på att ta en tur förbi...

Ha en härlig kväll!

PS För er som undrar har jag ännu inte fått ordning på data-skrället. Jag kan i alla fall spara över bilder men inte via Windows Vista Fotogalleri som fått något slags blackout eller något ditåt... Så jag ska testa om jag kan använda dessa bilder... Då kommer det kort inom kort.... ;-P

2 kommentarer:

Pernilla/Trollwing sa...

Hoppas du får ordning på dataeländet, sånt är ju bara såå jobbigt!
Vilket underbart kort!! Älskar den där vintagekänslan du fått till på ängeln, så ljuvlig! Bakgrunderna var jätteläckra också, frimärket och texterna är jättesnygga, är det ett riktigt vykort?.
Kram kram:)

Maritha sa...

Superfint kort gumman!! Du är en sann inspiratör,så det är med stor glädje jag rusar in på din blogg så fort du lägger ut nåt(om det är ofta el inte,det kan kvitta),men klart jag har saknat dina kommentarer,är ju så bortskämd med att dom ramlar in så snabbt,men nu lever jag länge på dom som din dator låter dej få iväg!! *hi hi* Du är en raring minsann! Förstår om du blir galen på datoreländet....jag hade dött utan min!! =)

Stora fredagskramen till dej vännen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails