Honorable Mentions and Top 3

måndag 27 september 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Tosse med lykta

Idag kämpar jag i motvind mot blogger... Det är bara "service unavailable" för hela slanten... *suck*

Måste börja med att jubla lite för jag kom på top 5 på Magnolia Down Unders Challange som var att göra ett kort som skulle vikas mer än en gång... Det ligger i inlägget här under...

Men idag ska jag visa er en liten glimt av det kort som ligger på Hobbyhärvans blogg. Klicka på bilden så kommer ni dit!





Hoppas ni får en härlig kväll!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Först och främst.....GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN!! Top 5 IGEN! Du är ju så duktig!! =)

Sen måste jag instämma med Bloggers envisa "service...." BLÄ!! =(

Kortet jag skulle titta på va nog det förra som du la in tror jag bestämt.....fast jag klickade på bilden med en lite tomte på?!? kankse jag va för finger snabb el det kanske va under fast jag inte såg det....ska kolla igen....=)

Glöm nu inte att mejla din adress hjärtat!!

Kramelikram

mhlcards sa...

Grattis! Kan inte påstå att jag är förvånad :)
Ses vi på lördag?
Kram Mari

Louise sa...

Hej gumman! :)
FÖRST AV ALLT:
Stort grattis till Top 5 placeringen inne på Magnolia Down Under. Den var du verkligen värd för det kortet sopa mattan med all konkurrens! :) Så bra idé :)

Även det här kortet för Hobbyhärvan är jättevackert :) Han är ju jättesöt lilla Tosse :)
Snyggt med punchinellan där. Den har jag hel glömt bort...;) Dags att rota fram den?

Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails