Honorable Mentions and Top 3

måndag 20 september 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Ett nytt kort!

Hmmm,har varit bortrest över helgen och hade schemalagt ett inlägg som nog inte blev som det skulle... Det kommer nu istället då. Kika in på Hobbyhärvans blogg så får ni se mer av detta.




Allt material finns i Hobbyhärvans butik tillsammans med en massa nyheter från Bo Bunny, Pysselgumman/Pion Design, Reprint och snart kommer också Bildmålarnas julstämplar!

Och du har väl inte missat att Hobbyhärvan säljer Belles 'n Whistles stämplar??

Ha en riktigt härlig dag! Själv ska jag lägga mig i soffan och kurera min hals...

2 kommentarer:

Maritha sa...

Lät inte bra med din hals gumman,men hoppas du ligger stilla på soffa och kurerar dej nu....=)

Kortet är som alltid helt ljuvligt fint,du dekorerar dina insidor så himla fint(min sämsta sida). Färgerna på det här kortet är bara sååå fina och hela vikningen på kortet är en fullpott!! LOVEELY!!

Kraam kram och krya på dej vännen

Louise sa...

Först av allt : Tack för att du skrev att Hobbyhärvan säljer Belles n Whistlers. Skall hasta in direkt ;) ÄLSKAR DEM! ;)

Ditt kort är alldeles underbart *suck* Jag gillar verkligen dina färgval. Jag skulle behöva gå höstkurs hos dig ;)

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails