Honorable Mentions and Top 3

lördag 11 september 2010

Färgglad LO från Avesta

Idag hoppar jag bara in en snabbis och visar en LO från Avesta. Pojkarna sitter och tittar på Pippis julbak och äter varsin tablettask, så jag har 3 minuter över... ;-) Maken är iväg på fest med jobbet.




Motivet är min lilleman som kör lastbil, det låter VROOOOM och så ska det gå fort! ;-) Lilla, goa unge!!


Pappren kommer från Bo Bunny och är helt underbara tycker jag!! Hade dem sen innan mässan men ville inte slösa på dem så jag köpte nya till denna LO plus att jag köpte matchande chipboardark med dekorationer och även ett matchande papper med stickers för textens skull... Jag har även dekorerat med superroliga lastbilar och grävmaskiner från You Do. Har dock klippt bort knappöglan på baksidan så de blev flata.




Det var Mazzarin som ansvarade för utmaningen; att skapa efter en skiss samt att det man skapade skulle innehålla något blått och så fick det inte vara några blommor på. Riktigt kul! Gillar att göra LOs men jag gör det i princip bara på träff-utmaningar. Hoppas att pojkarna ska uppskatta dem när de blir stora...

Ha en riktigt härlig kväll! Här hägrar pysselrummet när pojkarna somnat om en stund... Håller på med flera kort för Hobbyhärvans räkning så de kommer väl här i bloggen på en stund... Hoppas också kunna göra något som jag kan visa er direkt men nu har jag en del kort på lager också! :-)

3 kommentarer:

Maritha sa...

Såååå busig och härlig LO vännen!! Lovar att pojkarna kommer uppskatta det när dom blir äldre,det är ju såååå mycket roligare att titta i ett scrapat album än ett vanligt. Den här va iallafall super super.....jag blev så sugen att göra en Lo jag me. Måste nog skaffa mej en skrivare bara,för det skulle ju underlätta! =)
Tack själv raring för dina minst lika goa kommentarer.

Kram kram

Louise sa...

Hej Linda :)

Vad härligt att du får lite tid i pysselrummet i helgen :) Själv har det blivit en massa pyssel men är det inte underligt? Jag har "bara" gjort 3 kort på 2 dgr....:o

Vilken häftig LO! Traktorn och det andra pyntet är otroligt passande här och färgerna är så snygga :) Dessutom är kortet på din son helt oemotståndligt :)

Låter onekligen bra att du har mkt på lager, ser vi fram mot :)
Kram ♥

Jodi sa...

What a gorgeous layout!! I love the colors you used and the cute image!!
Hugs
Jodi =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails