Honorable Mentions and Top 3

fredag 20 augusti 2010

Kort till utmaningen hos Lovely hÄnglar only!

Japp, har äntligen fått till ett kort.... Det satt långt inne.... Vet inte alls vad som är fel men jag är så trött... Orkar ingenting!!! Längtar till Avesta så jag förhoppningsvis får lite ny pysselenergi!

Visar idag ett kort till utmaningen hos Lovely hAnglar Only där temat är Grått och Rosa och jag orkar inte skriva på engelska så Do please use the translation gadget in the sidebar/ bitte verwenden Sie die übersetzung gadget in die sidebar.



Maja Designs underbara papper!!! Gillade inte sommarkollektionen, för gul/grön men jag har faktiskt inte ens tittat så nog på den....



När bild på motivet.... Blommor från Wild Orchids Craft och blingkvist från Magnolia.



Hoppas ni får en underbar helg!!! Min man kommer hem imorgon så här blir det familjemys för hela slanten.

Sammanfattning:

Motiv: hÄnglar och stÄnglar
Färger: Distress Refillers Spun Sugar, Victorian Velvet, Black Soot, Brushed Corduroy, Frayed Burlap, Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo
Papper; Maja Design
Dekorationer: Blommor från Wild Orchids Craft, blingkvist från Magnolia, bling på hårbandet, alfabet (båda från AdornIT), Stickles Cotton Candy samt sömnad med symaskin
Stansar: Bladstans

12 kommentarer:

Annelie sa...

Vilket jättefint kort - rosa & grått är ju så snyggt ihop. Gillar det sydda, det måste jag också prova!
Ha en riktigt mysig helg och koppla bort tankarna på pyssel ett tag så ska du se att lusten snart kommer åter!
Kram Annelie

Maritha sa...

Men lilla pysselgumman ......vilket HELT GALET UNDERBART KORT!! Så himla snyggt och fint och välgjort och underbart och super...och....ja jag kan fortsätta for ever tror jag! =) Du är så rar med dina kommenatrer du med...
Tänk va pysselorken tar slut bara för att man börjar jobba,vart tar den vägen då?? Orken tryter och resultatet skulle det nog bli pajasvarning på...men ändå blev jag sugen att ge mej på en ny utmaning,började stämpla...men det blev bara fel och fult,så nu ska jag mobilisera kraft att stämpla nytt...=)
Ha en skön kväll gumman
karmen kramen

karlinchen50 sa...

Hej,
vackra färger, snygg design.
En mycket fin kort.
Hälsning Karla

Louise sa...

Hej där :)
Jag tycker du har lyckats underbart med det här kortet - också ;)
Gillar verkligen färgkombinationen. Faktum är att jag håller på med ett DT kort för Stämpelgården just nu som är just grått och rosa. :)
Och jag som aldrig gillar hÄnglarna, nu har du triggat min köplusta igen ;)
Fantastiskt! Hoppas det känns okej att jobba och ha barnen på dagis igen, själv kämpar jag på så gott jag kan ;)
Jag skulle definitvt stå ut med att vara hemmafru :)
Kram!

Pia sa...

woooow nogle dejlige farver og sødt motiv, nydeligt kort

mhlcards sa...

Vackert som vanligt vännen! Jag har också de papprena i min samling. Hmmm..kanske har de samlat damm färdigt nu.
Närmsta två veckorna blir det nog inte så mycket pyssel för min del men sedan så........TVÅ DAGAR!!!! Längtar. Hoppas verkligen att det rätta pysselsuget infinner sig då.

Kram Mari

Nina sa...

Heisann!!

Kjempe nydelig kort du har laget, supre papirer du har brukt. Og hÃngelen er bare sååå lekkert malt ♥♥♥

Kos deg med mann og barn i helgen :)
Klem fra Nina.

Nicolchen sa...

your card looks beautiful...I like this little angel so much :0)))

Thanks for playing with us at lho ;0)

Hugs Nicole

Pernilla/Trollwing sa...

Men Linda, kortet är helt underbart!! Man kan i alla fall inte se på dina skapelser att du tycker det är trögt nu, så himla fint! Vacker färgläggning och så nice disposition på papprena, för att inte tala om blinget i hennes hårband(hatt?) superläckert!

Jag som är världens i särklass långsammaste scrappare får verkligen problem nu när hela jobb/dagis/skola karusellen satt igång.. Så lite tid, och när man väl har en stund är det inte säkert man har inspiration ju! Jag blir tokig! Hoppas allt blir bättre för oss alla när man vant sig framemot hösten:) Massa kramar!

Anne-Lie Ekebjär sa...

Vilket fint kort Linda. Jag ser att det finns fler av dina komentatorer som tycker att det känns att börja arbeta igen. Men du ska se att när du fått åka till Avesta så kommer kännslan tillbaks. Försök att vila lite tills dess.
Kram MA

Maya sa...

Men ååååå noe så vakkert, Linda!!
Nydelig fargelagt hÄnglar jente, og så nydelig hun ble med bling i hårbåndet!!
Vakre papirer, nydelig design og flott pyntet!!
Ha ei flott uke,
klemmer fra Maya :)

Iris sa...

Beautiful card!! Thanks for joining us at LHO!

Hugs,
Iris

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails