Honorable Mentions and Top 3

tisdag 3 augusti 2010

Just Magnolias funny sketch!!

Yepp, I'm at it again. I've made a card for the sketch challange over at Just Magnolia.



I've colored with distress ink and used a lot of Stickles.




Close up on the flowers from Wild Orchids Craft... *love them*



The kids are watching Bamse cartoons som I'm sneeking the time to post this. My husband is away so I don't have much time for myself... Only in the evnings and then it's crafting and only crafting... The computer tends to take away a lot of time from crafting.... I hope you all have time for crafting and that you have a lovely day!!! And a super thank's for all your kind comments!


Summary:

Image: Magnolia Fairy Tilda
Colors: Victorian Velvet, Spun Sugar, Walnut Stain, Vintage Photo, Tattered Rose, Tea Dye
Papers: Prima
Embellies: Flowers, rose buds, Stickles Candy Cane, Stickers alphabet from AdornIT
Stamps: Text from ??? (I masked it so that I only used parts of a stamp saying Ha en underbar dag! (have a wonderful day) and only used ha en (have a) and dag! (day!) and used the stickers to write magisk (magical) The sentiment now reads Have a magical day!
Dies/Punches: Branches punch, Martha Stewart "layered arches", spellbinders circles

Y Thank's for stopping by!! Y

7 kommentarer:

Maritha sa...

hej min lilla pysselbusa! :-)

Super fint kort kära vän,så härliga färger och som alltid supersnyggt färglagt,det är ju riktigt kul att jobba efter en "mall",det var första gången jag gjorde det, du hade ju som helt rätt.....det gav verkligen mersmak detta!! Tur du visade vägen. Är så glad att jag får ha en sån go bloggvän.


Skrattade när jag läste om din brödrost....*hi hi*.....men har du testat rosta mackorna med embossingfönen??!! vem vet ,det kanske funkar det me....*fniss*

Stora kramar

Louise sa...

Halloj!

Du har tolkat den här skissen väldigt stilfullt, jag gillar hela upplägget också är det ju sådär råååååsa att mitt lilla pysselhjärta bara smälter. :)
Dina blomgrupper sitter som en smäck och Tilda är superfint målad.

Kram!

karlinchen50 sa...

Hej detta kort är vackert, fint papper och en sinnrik konstruktion.
Hälsning Karla

Nina sa...

Tjolahopp :)

Super nydelig kort og jeg elsker alt det roooosa!! Lekre papirer og flott malt Tilda.

Klem fra Nina.

Eva J sa...

Ååå ytterligare ett superfint kort, härliga färger. Du har färglagt superfint.
Ha det gott
Kram

Mim... sa...

Det var snyggt!! tycker jag som INTE är rosa i mig själv.
Ha det bra!

Annelie sa...

Jag ÄLSKAR rosa!
Ett helt underbart kort! Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails