Honorable Mentions and Top 3

torsdag 5 augusti 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Mera smaskens!

Idag är det dags igen att visa ett alster som jag gjort för Hobbyhärvan.




Här får ni återigen en liten smakbit så hoppa vidare till Hobbyhärvans blogg så får ni se mer och läsa om hur jag gjort och vilket material jag använt. Inspirationen har jag fått från Mariannes härliga blogg.


Jag måste bara få TACKA er alla för era gulliga kommentarer! De betyder såååå mycket för mig - Stort tack och många kramar till er alla!

Kika förbi Hobbyhärvans butik och se vad Mia har fåttt in i shoppen, bla nya saker från Graphic 45 (både papper och dekorationer) och så kommer hon att få hem några av de underbara stämplarna från Belles 'n Whistles. För att inte tala om att hon har kampanjpris på Tina Wenkes söta stämplar och en del kvar av sommarens rea.... Värt ett besök alltså!!

Hoppas ni får en härlig dag och missa inte mitt tidigare inlägg nedan... Två inlägg på en och samma dag.... ;-)

5 kommentarer:

Maritha sa...

MEN JÖSSES LINDA....du är ju så duktig att man blir galen!! =0) jag brukar oxå göra sånna till chokladkakor,men jag har bara gjort enkla och satt uppe på....började faktiskt häromdan att malla ut så jag skulle göra en liten box tänkte jag....Å NU SKA JAG DÅ VERKLIGEN GÖRA DET när jag sett din fina!! Superhärligt jobbat gumman!!

Kram kram

Louise sa...

Sååå snygg den blev :) Jag har också funderat på att göra något liknande men det har aldrig blivit av eftersom jag inte utvecklat min idé vidare. Det jag inte gillade med min egen idé var att chokladkakan ändå syntes..Inte så snyggt! :) Men ditt fodral är bara så läckert så det blir säkert ett sånt längre fram :) Snygg färg också :)
Kram!!

Nina sa...

Åhh, wooaaw, så utrolig lekker den er *sukk* Skjønt med grønt :) Og en super ide å lage den dobbel!! Flink du :)

Magnolia var så der, litt skuffet over dårlig utvalg av stæsj og spellbinders. Men maaaange stempler, ble ikke med så mange hjem for jeg er ingen stor fan av Magnolia.

Ha en fin kveld!!
Klem fra Nina.

mhlcards sa...

Oooo... nu har du varit så där kreativ igen. Mycket fint duktiga du!
Själv har jag kört fast. Är mitt i ett projekt och det har helt låst sig.

Kram Mari

Nilma sa...

Gud vad roligt att få vara gästdesigner och jag ska absolut klicka mig in hos dem för att se hela ditt alster! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails