Honorable Mentions and Top 3

onsdag 18 augusti 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Höstlängtan!

Idag visar jag ett kort som jag gjorde mitt i den varmaste sommaren! Då längtade jag till hösten och nu känns det som om den är här! Regnet har öst ner här hela dagen. På dagis hade de fått byta kläder på alla barn när de kommit in; inte ett enda regnställ hade hållit tätt...! Älskar att vårat dagis inte skiljer på väder utan går ut en stund varje dag!!! Hur kom jag nu in på detta... Jo, jag skulle ju visa mitt höstiga Sarah Kay kort... Fast ni får hoppa till Hobbyhärvans Blogg för att se hela.... ;-)




Kika in på Hobbyhärvans butik för att material finns där!

Ha en härlig kväll! Här skall det badas och nattas barn så ska vi se om jag inte kan skapa lite ork att göra något... Är lite trött för tillfället... Har massor av inspiration men inte orken att göra något... Det kommer väl... Kanske är det laddningen inför Avesta-mässan!?! Längtar som tokig... *suck* Ska du dit? Gör gärna ett avtryck här och kom fram och säg hej - alltid lika roligt att träffas IRL. Ha det gott!!!

4 kommentarer:

Nina sa...

Heisann!!

For et utrolig nydelig kort du har laget *sukk* Flotte farger og fantastisk lekkert malt!!

Her regner det også, men det har det gjort i nesten hele sommer :( Så jeg håper det snart gir seg sånn at det blir en fin og klar høst!!

Ha en super kveld :)
Klem fra Nina.

Louise sa...

Hej sötis :)
Sprang genast in och kollade på ditt nya dt kort och jag kan inte annat än hålla med, det är höstigt :)Inte min favoritårstid direkt (älskar medelhavsklimatet som rådde i början av sommaren) MEN ditt kort får mig att vilja krypa upp i soffan under en filt och tända ljus. Mycket vackert och stämpeln är ju som du säger - helt bedårande!
Fint färgval :)

Massa kramar!

Maritha sa...

Hej min goa pysselbusa!! Tänk att du är den första som jag hör likt mej gillar HÖSTEN.....jag avgudar hösten och dess färger,dom mörka kvällarna med 20 000 värmeljus(lite överdrivet...ok) och den friska luften!!
Ditt goa kort är helt underbart som vanligt gumman,dom där stämplarna är ju riktigt söta. Har funderat på att skaffa mej nån annan motivstämpel jag me,har typ 99% Magnolia. =) Blir väl det me kan jag tro,köpkraften är STOR sen jag började med kort och scrap.....*suck*

Kramelikram min vän

Petra/Paradise sa...

KOrtet är jättesött! Och som du säger, i lite höstiga toner.
Men inte kan du väl längta till hösten!?
Själv gråter jag en skvätt över mitt
semesterväder. Så här dåligt väder har jag ALDRIG haft på min semester.
det brukar vara ett säkert kort att ha semester så här sent på sommaren..
men inte i år tydligen ;)
Äh, det gör inte så mycket. Vi fixar å donar inomhus :)

Må gott vännen och trevlig helg!!!
KRAM Petra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails