Honorable Mentions and Top 3

tisdag 10 augusti 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - 3ndy Papir!

Ojoj, här är man fullt upptagen av att skola in barn på dagis... Har helt missat att hinta er om mitt kort som faktiskt kom igår... Kika in på Hobbyhärvans blogg och ni får se resten av detta: (observera att det ligger nedanför Eviebees kort som kom idag... Passa på att kolla in det också.... Så läckert!!)



Allt material kommer från Hobbyhärvans butik.

Hoppas ni får en härlig kväll! Återkommer snart med mera.... håller på med flera projekt men är helt slut på kvällarna.... Hoppas vi ses igen!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Jag skrev en sju mil lång kommenatr igår,men när jag klickade på skicka så STOG DET ERROR!!! Min förhoppning nu är att du fått den men inte hunnit publicera den =0( Men jag kan säkra och säga att jag öste berömm över ditt kort och försökta skriva nåt uppmuntrande ang sonen som inte gillar fsk. =0)

Kram gumman

Pia sa...

så nydeligt kort , sødt motiv og farver du har brugt.
knus pia

Maritha sa...

Då antar jag att min LÅÅÅÅÅNGA kommentar inte orkade ända fram. =0( Nåja det blir väl fler tillfällen. Jag skrev iallafall att jag oxå hade ett skrikande barn som blev galen när jag skulle lämna henne på fsk,men sen en dag så filmade personalen henne vid ett sånt lämnade och DIREKT jag hade hunnit utanför synhåll så blev hon tyst och from som ett lamm *morr* så ibland kan dom spela på föräldrarnas dåliga samvete så dom förtjänar en Oscar!! *hi hi hi*

Läste min egen kommentar ovan....hm...skrev nog fortare än blixten för fy farao va stavfel det va,jag ser ju ut som en analfabet...=0)

Stora kramen

Pernilla/Trollwing sa...

Vilket häftigt, vackert annorlunda kort!! Är även totalt betagen av kortet i förra inlägget - sååå snyggt färglagt och smakfullt dekorerat, underbart helt enkelt!
Kram kram och lycka till med inskolningen, jag lovar att det blir faktiskt bättre till slut:)

EvasCrap sa...

Hej!
Kul att du hittat till min blogg och tack för ditt avtryck där :).Har kollat runt lite i din blogg-Jättefina kort du gör!
Ha en skön kväll!
/Eva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails