Honorable Mentions and Top 3

söndag 29 augusti 2010

Fallen of the face of the earth...

... or something like that.... I'm having computer problems... "I'll be back..." ;-)



Ja, dataproblem... Har äntligen kommit igång och gjort ett kort. Följde skissen på Sketchy Colors (deadline igår). Jag fotade, laddade in och skulle lägga ut... Vad händer? Ingenting!?! Bilderna som laddades in blev "otillgänliga" och jag klara inte att lösa det... Så less!!! Så jag har inget nytt att visa er....*suck* Hoppas jag kan fixa det snart så jag kommer igång igen! Vill tacka för alla UNDERBARA kommentarer som ni ger mig! De lyfter verkligen upp mig och ger mig sååå mycket ny inspiration! *love you*

From my heart to yours... A big hug and a wish for a glorious evning!!!

2 kommentarer:

Louise sa...

Undrade just var du tagit vägen :o Du är saknad och VARMT välkommen tillbaks :)
Kram ♥

Maritha sa...

Hej gumman! Skönt att se att du är kvar i cybervärlden,jag blev ju rent orolig där ett tag,saknar ju dina sköna kommentarer minsann...=) Datorer som krånglar borde FÖRBJUDAS!! Det skulle ju innebära slutet för allt vettigt leverne nånsin ju...(ytligt?!...ja men utan bloggar och kort skulle det ju suga rejält) =)
Hoppas du hittar tillbaka till min blogg sen,den vill ju ha sin pysselbus dos(läs JAG vill) *fniss*

Kramar om dej gumman

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails