Honorable Mentions and Top 3

torsdag 1 juli 2010

Vintage-Tilda till Just Magnolia!

Idag är det gråväder här... Lilleman sover och jag passar på att blogga lite. Vi har i alla fall hunnit varit ute och jagat tistlar på förmiddagen... De kommer i mängder och det känns som om de poppar upp mitt framför ögonen på mig ju mer jag rensar... *suck*

Igår fick jag i alla fall lite tid till pyssel tillsammans med min vän L som är den som lett mig så här djupt ner i pysselträsket. Själv håller hon förnärvarande på att kravla sig upp ur detsamma då hon har mycket runt i kring sig i övrigt... Hon kommer nog snart tillbaka... ;-) Trevlig var det i alla fall och jag fick till detta kort.



Jag har använt Magnolias Vintage-Tilda med rosor. Tycker hon är sååå underbar men jag svär varje gång jag använder henne för rosorna blir aldrig bra i stämplingen, de blir darrig och ser dubbeltryckta ut... Less!



Alla de underbara blommorna kom med sändningen från Wild Orchid's Craft förra veckan... De är såååå fina!!! Jag har lagt lite extra Stickles Candy Cane på dem så de glittrar lite.


Idag är det storens sista dag inför sommarlovet och jag har lite ångest över att om 5 veckor börjar han igen tillsammans med lilleman...*suck* Mina barn blir så stora.... Lilleman fyller två i september... Och jag fyller 32 på söndag... Ja, tiden går fort när man har roligt! Det har varit underbart att få vara hemma med dem så här länge... Fast sedan någon vecka tillbaka har lilleman kommit på att han kan lägga huvudet på sned, skaka lite på det och säga "mä-äää" (ja, han kan inte säga nä-ää)... Det är lagomt roligt... ;-(

Hoppas ni får en underbar dag och vi ses snart igen!

Sammanfattning:

Motiv: Magnolia Vintage-Tilda
Färger: Victorian Velvet, Antique Linen, Tattered Rose, Tea Dye, Brushed Cordoroy, Walnut Stain, Fired Brick, Peeled Paint
Papper: Rosa cardstock och samtliga papper från Magnolia
Dekorationer: Band, blommor, dekorationsbär, Stickles
Stämplar: Grattis från Inkido
Punchar/dies: Spellbinders Scalloped Circle och tagen, MS punch Rose Leaf

Y Tackf ör att Du tittade förbi! Y

3 kommentarer:

Mina sa...

gorgeous card, I love vintage Tilda shes so beautiful with her roses...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

mhlcards sa...

Kommer du till Leksand?

Kram Mari

mhlcards sa...

Synd!
Jag drar till Leksand idag lördag men kommer inte att pyssla där utan "bara" shoppa och inspireras.
Avesta i höst lär det ju säkert bli för min del.

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails